Witam.
Zakupiłem Fiata Ducato 2.3 jtd 2007 rok. Auto na zimnym silniku po odpaleniu po zaraz gasło, trzeba było tak odpalać ze 4 razy później już chodził bez problemu równo i cicho, kopyto miał, nie kopcił kompletnie nic jak w zegarku. Po zakupie samochód od razu pojechał do warsztatu. Mechanik wymienił olej, wszystkie filtry, lecz usterki nie zdiagnozował. Dzisiaj gdy chciałem odebrać samochód po uruchomieniu silnika obroty falują,uspokaja się gdzieś tak po minucie i po wciśnięciu gazu i po zejściu na wolne obroty znowu faluje i tak w kółko.Jest problem z ruszaniem bo się dławi, jak już wejdzie na obroty to jedzie ładnie, komputer nie wykazał żadnego błędu, mechanik powiedział ze wtrysk się zawiesza, wiec kupiłem środek do czyszczenia układu paliwowego i zrobiłem 50 km na autostradzie 4 bieg 3200obrotów zabieg nic nie pomógł. Szukając problemu odłączyłem przepływomierz i wszystko działa-obroty nie falują, auto zapala i nie gaśnie, podłączona przepływka i obroty falują, więc kupiłem kolejną i to samo też falują, po wyciągnięciu przepływki z rury dolotowej i nawet podłączonej wszystko ładnie chodzi, podłączona do rury nie chodzi, kolejny zabieg: podłączona przepływka a odłączona przepustnica samochód chodzi(podłączona - nie chodzi) kolejny zabieg podłączona przepływka i przepustnica a odłączony zawór regulacji egr samochód chodzi(podłączony nie chodzi) zaślepiłem egr między chłodniczką a chyba przepustnicą wszystko podłączone jak należy i nadal auto nie chodzi. Mechanik rozkłada ręce ja już nie mam na to auto cierpliwości.[/b]
Niech zrobią logi dynamiczne podczas jazdy.Najprawdopodobniej "wysypuje" się soft w sterowniku silnika. Niech sprawdzą jeszcze układ paliwowy, pompę w zbiorniku , regulator cisnienia na pompie CR.Skoro piszesz ,ze po odpieciu przeplywki , silnik pracuje ok, wtedy sterownik silnika "ustala" srednie dane parametrów.A po zapieciu czujników zaczynają się "cuda".Mogę się mylić, spec od silników z CR , powinien ogarnąć temat. Mozesz zapytać w firmie (cinsoft.pl) _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.