Witam panowie mam taki problem a zarazem dylemat. Musze wymienić silnik w swoim Bravo 1.6 16v 103KM z 97r i znalazłem owy silnik ale.. silnik stoi bez kolektora i jak się dobrze poogląda tam w środku to widać taką niewielką rdzę na zaworach taki niewielki nalot ale jest . i moje pytanie czy pakować się w taki silnik czy może lepiej poszukać coś innego. silnik stał trochę ale rzekomo igła nie jeździł na gazie . I taki mam dylemat czy sie w to pakować czy może sie zaraz okazać ze siadło to i owo .?
Nie ukrywam że zależy mi na szybkiej odpowiedzi ..
nie no panie za daleko w cholerę ;D pytam czy warto czy nie warto ;d bo będę szukać coś w pobliżu mnie jak nie warto ryzykować a nie tak daleko za silnikiem latać ...
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 631 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: fiat
Piwa: 36/9
Wysłany: Pią 02 Paź 2015, 19:57
Temat postu:
zardzewiały silnik
Jak rdzę widać to może nie oczyścili tego druciakiem do sprzedaży.
Tak naprawdę na złomowiskach przed wystawieniem na sprzedaż silników czy skrzyń pucują je i pudrują żeby były ładne.
Szczerze mówiąc nie wiem czy byłbym skłonny władować silnik bez jego przeglądu niewiadomego pochodzenia, tracić czas i pieniądze na próby, błędy...
Zawory z tego co wiem generalnie mają dużą odporność na korozję, to co widać to może byc po prostu nagar jakiś.
no i generalnie mi o taką wypowiedź chodziło a nie jak mustang linki do silników wstawia i nie umie porządnie się wypowiedziec .. dzięki majas.wa za wypowiedź
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Wto 13 Paź 2015, 16:17
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Rdza na zaworach
Witam.
Cytat:
97r i znalazłem owy silnik ale.. silnik stoi bez kolektora i jak się dobrze poogląda tam w środku to widać taką niewielką rdzę na zaworach taki niewielki nalot
O ile mnie doświadczenie zapamiętało to kolega mustang ma rację. Ponieważ nie jest to nalot jak opisane tylko już rdza a to trzeba się liczyć z generalnym remontem silnika bo wcześniej czy później wyjdzie nie domagania tego silnika, jedynym problem tego silnika jest złe przechowanie silnika, a co za tym idzie zardzewiałe pierścienie na tłokach poprzez nieszczelność układu i złe przechowania.
Tak więc kolego lysy19, jak chcesz pakować się w takie koszty to jedyna Twoja sprawa, bo szczerze, ja bym osobiście nie kupił( bo ten silnik już złom) chyba że zrobisz generalny remont silnika. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.