Panowie, a co z 1,4t ?? (znanego chocby z punto gt). Powinien sie nadac, bo to już nowocześniejsza konstrukcja. _________________ Chyba nadeszła wreszcie ta chwila...
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 29 Gru 2008, 17:46
Temat postu:
Re: ( Fiat ) SWAP silnika.
Wiśniovy napisał:
Panowie, a co z 1,4t ?? (znanego chocby z punto gt). Powinien sie nadac, bo to już nowocześniejsza konstrukcja.
Wszystko się da tylko po co sobie komplikować życie , jak chcesz 1.4 to wsadzasz silnik 1.4 z rodziny FIRE , wszystkie mocowania pasują tzw plung and play.
Wiem że chodzi Wam o T ale to już trzeba samemu zakładać , jak tak patrze na tych co szukają 1.3T lub 1.4 T gdzie do montażu jest potrzebna ingerencja w konstrukcję auta oraz dostępność części zamiennych oraz dostępnosć samych silników w stanie nadającym się do użycia to mam , ale to Wasza kasa i róbcie co z nią chcecie
Do swapów CC/SC bez komplikacji oraz naruszania konstrukcji polecam silnika 1.2 oraz 1.4 z serii FIRE. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
thx za poradę. Swap to na pewno tańsze i bardziej radykalne rozwiązanie niżeli ingerencja w seryjny motor. _________________ Chyba nadeszła wreszcie ta chwila...
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 20 Sty 2009, 09:11
Temat postu:
Re: ( Fiat ) SWAP silnika.
A po co sekwencje , nie lepiej szpere + dobry łącznik ?? _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 20 Sty 2009, 14:24
Temat postu:
Re: ( Fiat ) SWAP silnika.
Auror911 napisał:
Nie wiem-byc może... Ale chciałbym sekwencyjna, ale nie wiem gdzie można dostać
Pamiętam jak kiedyś podjechałem swoim SC z G-TECHEM na pomiary w pewne miejsce gdzie akurat stałko kilka bejemek , po kilku przejazdach Panowie wkóńcu mnie zatrzymali z pytaniem czy mam skrzynie sekwencyjną bo prawie wogólnie nie widać i słychać u mnie przerzucania biegu , więc wziołem jednego na przejażdzke i nie mógł uwierzyć że to manual i że SC może tak się odpychać _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Ja chyba zwariuje...
Nadal nie wiem co brac, 1,2 8v czy 16v. Ma ktoś tabelkę Z danymi tych silników? Widzę ze 1.2 8v ma od 60bhp do 75bhp. Jak odróżnić słabsza od mocniejszej ? _________________ Auror
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 21 Sty 2009, 09:27
Temat postu:
Re: ( Fiat ) SWAP silnika.
Auror911 napisał:
Ja chyba zwariuje...
Nadal nie wiem co brac, 1,2 8v czy 16v. Ma ktoś tabelkę Z danymi tych silników? Widzę ze 1.2 8v ma od 60bhp do 75bhp. Jak odróżnić słabsza od mocniejszej ?
najlepiej to po autach w jakim był silnik :
1.2 8V SPI - 60KM (Punto I, Lancia Y)
1.2 8V MPI - 60KM (Punto II, Lancia Y)
1.2 8V MPI - 75KM (Punto I, Palio)
1.2 16V - 86KM (PuntoI, Lancia Y)
1.2 16V - 80KM (Punto II, Lancia Y, Albei itp)
1.2 16V - coś ok 82KM (taki był w Bravo / Brava)
Aha kolektor ssący w 75km jest metalowy a w 60 km plastikowy. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Dzięęęęki, wiem że ciągle o tym trąbie ale zakup już niedługo, coraz bardziej zastanawiam się nad 1,2 8V mpi, a potem turbo.
Jeszcze raz dzięki _________________ Auror
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 22 Sty 2009, 13:14
Temat postu:
Re: ( Fiat ) SWAP silnika.
Jeśli poważnie myślisz nad T to wybór 1.2 8V jest idealnym wyborem , jeśli jednak chcesz zrobić mocne NA to rozważ 1.2 16V koszt podobny przy swapie a na dzień dobry lepsze osiągi. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Hans powiedz mi jeszcze czy oba te silniki 1.2 8V i 1.2 16V mają DOKŁADNIE te same mocowania ?
ogladam sobie galerie cc po swapach, i co auto to silnik w innym miejscu, ja nie wiem czy oni przerabiają mocowania, czy jednak czymś się różnią...
Czy to 8V mogę zainstalować osprzęt z 16V ? wtryski, wiazka ? _________________ Auror
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3Następny
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.