Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Ducato ) Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freshus

Debiutant



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): w-wa
Posiadane auto: Ducato 2.0 multijet115 116KM 2012
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 03 Mar 2018, 18:54
Temat postu:

Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM


Witam

Poszukuję schematu podciśnień do auta jak w tytule. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
_________________
Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Powrót do góry
jareq08

Auto Maniak



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1526
Skąd jesteś (miejscowość / region): swiętokrzyskie
Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 02:22
Temat postu:

Re: ( Fiat Ducato ) Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM


W czym jest problem? Ze sterowaniem turbiną,czy cos innego?
_________________
Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Powrót do góry
freshus

Debiutant



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): w-wa
Posiadane auto: Ducato 2.0 multijet115 116KM 2012
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 04:17
Temat postu:

Re: ( Fiat Ducato ) Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM


Zacznę od początku, żeby naświetlić sytuację.
Auto kupiłem bez silnika. To znaczy ze zdjętą głowicą i brakowało dużo części. Kupiłem nowy silnik z wtryskami, pompą i większością osprzętu. Składał go jeden mechanik który się poddał, później drugi dzięki któremu auto zaczęło w 99% jeździć normalnie.

Problem polega na tym, że elektrozawór podciśnienia który jest podłączony do gruszki od turbiny mocno się grzeje. Dodatkowo jak samochód pracuje na biegu jałowym to wspomniany elektrozawór cyka tak że słyszę ten dźwięk w kabinie.
Podczas jazdy za każdym razem po odjęciu gazu słychać przez ułamek sekundy tak jakby zrzucanie powietrza.

Chciałem sam prześledzić wszystko po schemacie bo rzadki to silnik w tym aucie i nie mam możliwości zobaczyć na żywo u kogoś czy wszystko mam prawidłowo podłączone.
_________________
Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Powrót do góry
jareq08

Auto Maniak



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1526
Skąd jesteś (miejscowość / region): swiętokrzyskie
Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 11:52
Temat postu:

Re: ( Fiat Ducato ) Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM


Ciezko bedzie taki schemat znalezc,chyba.W osobowym , jest grucha polaczona przez ten elektrozawor i przewod idzie do "zbiornika podcisnienia" a dalej do pompy vacum.Zbiornik podcisnienia ,jest sterowany z centralki silnika. Na elektrozaworze z reguly daja napis out lub in (pewnie widziales). U mnie w stilo ,tez zawor sie grzeje i czasem cyka po przegazowaniu.Ja mam zacieta regulacje geometrii turbiny,ppodcisnienie jest i nie ma sily wciagnac sztange gruchy.U Ciebie pewnie jest dobrze i sztanga sie rusza ,jak zapalisz silnik,powinno ja wciagnac.A probowales poklaczyc przewody do gruchy "na krotko" ,i sie przejechac.Wystepuje blad przeladowania ,czy nie? Moze spróbuj np. serwisie fiata z jakąś dobra flaszką, moze cos By Ci udostepnili?
_________________
Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Powrót do góry
freshus

Debiutant



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): w-wa
Posiadane auto: Ducato 2.0 multijet115 116KM 2012
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 16:56
Temat postu:

Re: ( Fiat Ducato ) Schemat podciśnień ducato 2.0 multijet115 euro5 116KM


Dziękuję Ci kolego za zainteresowanie tematem. W 2.0 EURO5 DUCATO turbina nie ma zmiennej geometrii. Znalazłem schemat w "EPER FIAT" i przy okazji zauważyłem, że powinien być inny elektrozawór sterowania turbiną. Ja aktualnie mam założony taki jak w ducato od 2006r a powinien być od 2011r. Na pewno kształtem jest inny. Zamówiłem już używany żeby się nie pakować w koszty. Zobaczymy czy podmiana coś pomoże. Ten aktualny zamawiał mechanik jako nową część bo go brakowało podczas składania auta. Na pewno coś z tym zaworem jest nie tak bo przy obecnych temperaturach jak auto pracuje z 5 min po odpaleniu na jałowym to jest tak gorący, że nie da się go dotknąć.
_________________
Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 16:56
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Ducato »

Opinie o samochodach Fiat Ducato - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatGrande Punto

15 900

2009r.

147 000 km

śląskie

FiatTipo

49 900

2021r.

69 000 km

mazowieckie

FiatScudo

34 900

2009r.

306 683 km

mazowieckie

FiatSedici

23 900

2010r.

137 000 km

małopolskie

FiatTipo

48 900

2021r.

66 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System