Poszukuję schematu podciśnień do auta jak w tytule. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. _________________ Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Zacznę od początku, żeby naświetlić sytuację.
Auto kupiłem bez silnika. To znaczy ze zdjętą głowicą i brakowało dużo części. Kupiłem nowy silnik z wtryskami, pompą i większością osprzętu. Składał go jeden mechanik który się poddał, później drugi dzięki któremu auto zaczęło w 99% jeździć normalnie.
Problem polega na tym, że elektrozawór podciśnienia który jest podłączony do gruszki od turbiny mocno się grzeje. Dodatkowo jak samochód pracuje na biegu jałowym to wspomniany elektrozawór cyka tak że słyszę ten dźwięk w kabinie.
Podczas jazdy za każdym razem po odjęciu gazu słychać przez ułamek sekundy tak jakby zrzucanie powietrza.
Chciałem sam prześledzić wszystko po schemacie bo rzadki to silnik w tym aucie i nie mam możliwości zobaczyć na żywo u kogoś czy wszystko mam prawidłowo podłączone. _________________ Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Ciezko bedzie taki schemat znalezc,chyba.W osobowym , jest grucha polaczona przez ten elektrozawor i przewod idzie do "zbiornika podcisnienia" a dalej do pompy vacum.Zbiornik podcisnienia ,jest sterowany z centralki silnika. Na elektrozaworze z reguly daja napis out lub in (pewnie widziales). U mnie w stilo ,tez zawor sie grzeje i czasem cyka po przegazowaniu.Ja mam zacieta regulacje geometrii turbiny,ppodcisnienie jest i nie ma sily wciagnac sztange gruchy.U Ciebie pewnie jest dobrze i sztanga sie rusza ,jak zapalisz silnik,powinno ja wciagnac.A probowales poklaczyc przewody do gruchy "na krotko" ,i sie przejechac.Wystepuje blad przeladowania ,czy nie? Moze spróbuj np. serwisie fiata z jakąś dobra flaszką, moze cos By Ci udostepnili? _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Dziękuję Ci kolego za zainteresowanie tematem. W 2.0 EURO5 DUCATO turbina nie ma zmiennej geometrii. Znalazłem schemat w "EPER FIAT" i przy okazji zauważyłem, że powinien być inny elektrozawór sterowania turbiną. Ja aktualnie mam założony taki jak w ducato od 2006r a powinien być od 2011r. Na pewno kształtem jest inny. Zamówiłem już używany żeby się nie pakować w koszty. Zobaczymy czy podmiana coś pomoże. Ten aktualny zamawiał mechanik jako nową część bo go brakowało podczas składania auta. Na pewno coś z tym zaworem jest nie tak bo przy obecnych temperaturach jak auto pracuje z 5 min po odpaleniu na jałowym to jest tak gorący, że nie da się go dotknąć. _________________ Są 3 typy ludzi na tym świecie. Ci którzy potrafią liczyć i Ci którzy nie potrafią!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.