Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 334 Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko Posiadane auto: Było: CC700, 1997/1998, AISAN, PUNTO 1.1 S 1998r., Ford Mondeo MK2 1,8TD 1999. Obecnie STILO 1,9JTD MW 115KM 2003R
Piwa: 16/3
Wysłany: Nie 23 Wrz 2007, 12:51
Temat postu:
Wymiana zbiornika paliwa
Witam!
Nastal czas ze musze wymienic zbiornik paliwa w cc700. Jaki zbiornik kupic? Czy trzeba go jakos zakonserwowac? Czy do tej wymiany musze cos jeszcze dokupic? Jakies uszczelki czy cos....?
Jeśli będziesz wymieniał u mechanika, to o ile to możliwe poproś go, aby wszystkie części sprowadził sam. Zwykle mają możliwości sprowadzenia tańszej części. Jak ja wymieniałem nie musiałem się o nic martwić, wszystko co było potrzebne załatwił mi mechanik, ja mu tylko zapłaciłem. Kupiony nowy bak jest odpowiednio zabezpieczony przed korozją. Wiem, że wymontowywali coś z górnej części starego baku, więc poza samym zbiornikiem chyba dużo części nie trzeba, o ile wogole sa jakies potrzebne. Potrzebny był jakiś klej, czy coś w tym stylu do uszczelniania To wszytsko też zależy od tego w jaki sposób uszkodzony jest stary. Moj był zżarty [przez rdzę na tym łączeniu na środku baku i jak natankowałem więcej niż pół baku, to mi benzyna ciekła Dodam, że wyjęcie jest dość pracochłonne, w czasie wymiany pomagało sobie dwóch mechaników. Aby wyciągnąć bak trzeba podnieść siedzisko tylnej kanapy i na chwilę odmontować rurę wydechową. Nie znam się dokładnie, ale pamiętam jak to robili
Tak jest : Warsztat ma upust.
Róznicę w cenie zostawia dla siebie
Przy zdejmowaniu baku koniecznie uważaj na szpilki.
Na 90% będą skorodowane.
Przy odkręcaniu ukręcisz łepek i pozamiatane - zostaje wtedy rozwiercanie.
Nowy bak ( jesli nie chcesz wymieniac za 2 lata) lepiej dobrze zabezpieczyć przez rdzą.
Bak oryginalnie prysniety jest tylko jakąc czarną farbą.
Nie jest to farba antykorozyjna.
Można przejechac go Hameraitem lub czymś podobnym ( dzien przed założeniem)
Przy zakładaniu muisz uważac żeby nie zagiąć rurki odpowietrzającej zbiornik.
Jesli oddasz do warsztatu to dobrze sprawdź jak jest zamocowany zbiornik.
Często tak jak już pisałem urywają się szpiliki a mechanicy nie chcc rozwiercać wymyślaja przedziwne wynalazki.
Mnie od strony beli bak zawiesili na opaskach zaciskowych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.