Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
jsand napisał:
Sorry kolego ale nie rozumiem, po co tryb awaryjny miałby odcinać obroty na innym poziomie niż w trybie normalnym?
to ja nie wiem czym ty jeździłeś ale właśnie tak jest że odcina obroty, normalnie gdy wszystko działało na wtrysku auto szło ponad 150km/h a jak mu odcinało obroty to max 120km/h na 4 biegu
w trybie normalnym odcina obroty przy ok 6000obr/min a w trybie awaryjnym przy ok 3500obr/min sprawdzane na komputerze na diagnostyce.
Jutro będę jeszcze próbował ustawiać gaźnik może coś z tego będzie
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 778 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chrzanów Posiadane auto: cc 900 SPI, peugeot 406 2.0 16V
Piwa: 4/0
Wysłany: Sro 24 Cze 2009, 09:04
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
rupert napisał:
(...)to ja nie wiem czym ty jeździłeś (...)
Z moich to były to trzy cientki, dwa peugeoty 306 i 406, dwa punta. I jeszcze kilka innych nie moich, które diagnozowałem. _________________ Pozdrawiam JS.
Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
chwilowo sprawa opanowana, to było tak:
Założyłem gaźnik z uno, gaźnik ten ma tylko wejście paliwa, natomiast nie ma wyjścia, seryjnie w uno paliwo idzie ze zbiornika do pompki paliwa, i z pompki wychodzi nadmiar, ja we wtrysku miałem nadmiar w obudowie wtrysku, więc aby to zadziałało musiałem połączyć ze zbiornika do pompy z pompy wyjście na trójnik, z trójnika powrót do zbiornika i paliwo do gaźnika, kupiłem w sklepie trójnik do przewodów paliwowych i nie działało!! bo wszystkie trzy odnogi trójnika miały tą samą średnicę, znalazłem inny trójnik w którym wejście ma dużą średnicę, a dwa wyjścia małe i z tych wyjść podłączyłem do gaźnika i na powrót i teraz działa nawet nie wiedziałem że to ma znaczenie, również długość poszczególnych węży ma znaczenie, jak też to na jakich wysokościach się one znajdują.
Tylko jedno mnie zastanawia, dlaczego nie ma wolnych obrotów na zimnym silniku, jak się go odpali na ssaniu to ma nie równe obroty jak się wyłączy ssanie (jak się zagrzeje) to obroty się unormują, sam mechanizm ssania działa bo silnik reaguje jak się nim rusza
Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
witam wszystkich,
problemów z maluchem ciąg dalszy, z gaźnika zrezygnowałem bo nie działał, to wróciłem do wtrysku, a że skrzynia się posypała już 4 maluchowska, to założyłem z cc700, o i mam problem http://www.youtube.com/watch?v=-zTEvdTNBKc ktoś wie co zrobić z tym licznikiem jakieś pomysły, sugestie
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Pon 17 Sie 2009, 23:09
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
Prawdę mówiąc nie wiem co ci doradzić ale możesz spróbować dobrać i wymienić przekładnię ślimakową do linki licznika przy skrzyni biegów. Nie wiem tez czy ma to znaczenia ale wiedz że silnik z CC700, bo od takiego masz skrzynię, kręci sie w lewo i może dlatego i licznik chodzi w druga stronę. Albo spróbuj w jakiś sposób założyć skrzynię z CC900.
Re: ( Fiat 126 & Bis ) Kłopoty z silnkiem sc w 126p
no wiem że silnik chodzi w druga stronę, i tylko dlatgo mam 4 biegi do przodu, a skrzyni z cc 900 przecież nie założę bo jak? silnika w 900 jest poprzecznie a w 700 wzdłużnie
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat 126 & Bis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.