Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom007

Czytelnik



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza
Posiadane auto: Fiat Seicento
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 09:59
Temat postu:

Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Mam problem z seicento 900 rok 2000
Po wymianie uszczelki pod głowica auto gaśnie po chwili na biegu jałowym zaraz po odpaleniu. Wszystko prawidłowo podpiłem .Proszę o pomoc w tej sprawie
Powrót do góry
TAIF

Junior admin


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 6434
Skąd jesteś (miejscowość / region): PolskaPółnocnaTcz.
Posiadane auto: CORSA C 1.2/A170 W168 1.7 Diesel/ YAMAHA 1.2 i 1.7 Honda ST1300
Piwa: 147/249
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 10:31
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.
_________________
Regulamin forum dyskusyjnego.










Tako rzecze Zaratustra:
W piwie siła, w winie mądrość a w wodzie zarazki.
Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 12:11
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
_________________
PKT.22
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
mustang1

Junior admin


Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7756
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 16:29
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


infolucas napisał:
TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
w sc 900 wymiana upg nie przewiduje demontażu łańcucha rozrządu , silnik jest z dolnym wałkiem rozrządu więc Twoja porada jest nietrafiona
Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:10
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


mustang1 napisał:
infolucas napisał:
TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
w sc 900 wymiana upg nie przewiduje demontażu łańcucha rozrządu , silnik jest z dolnym wałkiem rozrządu więc Twoja porada jest nietrafiona


niedoczytalem kolega ma 899 a myslalem 1.1 Smile szacun
_________________
PKT.22


Ostatnio zmieniony przez infolucas dnia Wto 03 Lis 2009, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Reklama








Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:10
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:12
Temat postu:

Re: Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Tom007 napisał:
Mam problem z seicento 900 rok 2000
Po wymianie uszczelki pod głowica auto gaśnie po chwili na biegu jałowym zaraz po odpaleniu. Wszystko prawidłowo podpiłem .Proszę o pomoc w tej sprawie


Moze byc jak taif napisal ze bierze falszywe powietrze pod gardziela ,sprawdz czy niejest uszkodzona uszczelka pokrywy zaworowej np przyczasnieta lub przewody podcisnieniowe
_________________
PKT.22
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatTipo

35 300

2018r.

189 611 km

podkarpackie

FiatQubo

16 900

2009r.

262 000 km

kujawsko-pomorskie

FiatPunto Evo

14 990

2010r.

141 000 km

wielkopolskie

Fiat500L

36 000

2013r.

68 385 km

pomorskie

FiatPanda

9 999

2005r.

242 000 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System