Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Seicento Sporting
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 17 Sty 2010, 13:44
Temat postu:
Ustawienie rozrządu jak sprawdzić?
Witam
Mam problem z moim seicento strasznie kuleje, leje, zalewa obroty max 3000, "buczy" po dodaniu gazu... Kolega podpowiada sprawdź rozrząd... Prośba... Jak powinien być ustawiony ? Z góry dziękuje
Re: ( Fiat Seicento ) Ustawienie rozrządu jak sprawdzić?
otwórz wziernik na obudowie sprzęgła i znak na kole zamachowym ustaw naprzeciw metalowej wskazówki, następnie odkręć obudowę paska, nacięcie na kole pasowym wałka rozrządu powinno pokrywać się z płaszczyzną głowicy, jak będzie inaczej to przestaw
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 657 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pisz Posiadane auto: seicento 1.1 MPI 19000
Piwa: 42/7
Wysłany: Sob 22 Maj 2010, 22:18
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) Ustawienie rozrządu jak sprawdzić?
Witam ,podkleję sie do tematy czy seiczento 1.1 MPI to silnik bezkolizyjny . chodzi mi co sie moze stac po zerwaniu paska rozżądu _________________ Cieszę się że mogłem pomóc.
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 657 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pisz Posiadane auto: seicento 1.1 MPI 19000
Piwa: 42/7
Wysłany: Sro 26 Maj 2010, 21:30
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) Ustawienie rozrządu jak sprawdzić?
Jeszcze jedno jeśli to silnik bezkolizyjny to po zerwaniu lub przeskoczeniu paska nie powino się nic stać ?Pytam się z tego powodu bo właśie po rozwaleniu sie mojego cc700 i po nabyciu SC 1.1 MPI kture ma przebieg 19000 i lat pięć czy jest możliwość zerwania paska nie z przebiegu lecz latek , przecierz guma się starzeje . Mam zamiar wymienić tylko sam pasek bez napinacza , czy to dobry pomysł ? _________________ Cieszę się że mogłem pomóc.
Re: ( Fiat Seicento ) Ustawienie rozrządu jak sprawdzić?
jacekszczesny napisał:
Jeszcze jedno jeśli to silnik bezkolizyjny to po zerwaniu lub przeskoczeniu paska nie powino się nic stać ?Pytam się z tego powodu bo właśie po rozwaleniu sie mojego cc700 i po nabyciu SC 1.1 MPI kture ma przebieg 19000 i lat pięć czy jest możliwość zerwania paska nie z przebiegu lecz latek , przecierz guma się starzeje . Mam zamiar wymienić tylko sam pasek bez napinacza , czy to dobry pomysł ?
dokłądnie powinno się wymieniać cały komplet, chyba ze robisz to sam, masz miejsce czas i warunki to można wymienić sam pasek _________________ -----------------------------------
jak pomogłem postaw piwo
I SZEROKIEJ DROGI WSZYSZYSTKIM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.