Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): Obrzycko wlkp Posiadane auto: fiat stilo 2002 r 1900 jtd
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Lis 2010, 15:24
Temat postu:
brak prądu w zapalniczce
witam zapalniczka mi nie działa, który bezpiecznik jest odpowiedzialny za działańie zapalniczki a jeśli to nie bezpiecznik to co to może być???? _________________ aduch
zajrzyj do instrukcji albo wymień wszystkie uszkodzone bezpieczniki.
bezpiecznik od zapalniczki zwykle ma symbol papierosa z dymkiem lub jest opisana np servizi
czy trudne jest poszukanie spalonego bezpiecznika? _________________ Były:
uno 0,9 2002r
Albea 1,2 16V 03r
Seicento 0,9LPG
Jest:
Peugeot 307 kombi 1,6 16V LPG
Kia picanto 1.0 LPG
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): Obrzycko wlkp Posiadane auto: fiat stilo 2002 r 1900 jtd
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Lis 2010, 18:31
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) brak prądu w zapalniczce
ravauek211 napisał:
zajrzyj do instrukcji albo wymień wszystkie uszkodzone bezpieczniki.
bezpiecznik od zapalniczki zwykle ma symbol papierosa z dymkiem lub jest opisana np servizi
czy trudne jest poszukanie spalonego bezpiecznika?
wszystko fajnie lecz ja nie mam symboli tylko cyferki jak miałbym symbole to bym doszedł do tego. Po drógie instrukcja itp jest po włosku i tam bardzo dziwnie wszystko pisze. po trzecie 3/4 bezpieczników przejrzałem i nic _________________ aduch
Witam. Panowie , gniazdo zapalniczki ( i ew. gniazdo prądowe w bagażniku ) są zasilane tak : + akumulatora , bezpiecznik 70 A , przekaźnik T12 ( styki 30/87 ) bazpiecznik F44 , rzeczone gniazda , masa. Przekaźnik T12 ( na stykach 85/86 ) zasilony jest z +12V po kluczyku , styk 86 ląduje finalnie na masie. Tak więc aby nie było napięcia na gniazdach to albo : brak styku 30/87 przekaźnika T12 , bezp. F44 kaput , brak masy gniazda zapalniczki , cewka T12 pomiędzy stykami 85/86 kaput , cewka nie dostaje +12V z kluczyka , brak masy na styku 86 cewki przekaźnika T12 , uwalenie kabla w ww. obwodach w dowolnym miejscu. Uff ... chyba wszystko. Trochę sprawdzania jest , ale układ zasilania gniazd jest prosty i wystarczy jakikolwiek miernik umiwersalny ( np. wolty i omy ). Kluczyk w pierwszą pozycję i latamy woltomierzem po ww. układzie. Dla bardziej obeznanych proponuję sobie powyższy opis rozrysować w postaci schematu ideowego , jest to bardziej czytelne. Pozdr. ART
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.