Witam, wczoraj po przejechaniu około 100 km podczas wyprzedzania innych samochodów zauważyłem w lusterku, po dodaniu gazu jasny dym z wydechu. Po kilku kilometrach jazdy prędkością 130km/h silnik zaczął tarcić moc, po chwili zaczeło stukać w silniku i zaczęła mrzyć kontrolka ciśnienia oleju. zatrzymałem sie, zgasiłem silnik i wróciłem do domu na lince... teraz gdy zapalam, stuka trzęsie się , ma około 700obr na biegu jałowym . Pacą przypomina benzyniaka nie pracującego na wszystkich cylindrach i stuka. gdy dodaje gazu gwizd turbiny słychać normalnie.
Proszę was o pomoc, wcześniej nie miałem do czynienia z dieslami.
Czy to znaczy ze mam szukać drugiego silnika?
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 2258 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zelów Posiadane auto: RENAULT THALIA 1.5 DCI 65 KM 2002 r., MITSUBISHI GALANT 2.0 TD 90 KM 1999 r. klima
Piwa: 171/118
Wywalona panewka - silnik do remontu i nie radzę go odpalać _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Dzięki, teraz bede wiedział co robić. Mam już zaklepany drugi silnik. tylko jest bez pompy i ciekawe jak pójdzie mi ustawienie starej pompy z drugim silnikiem. podobno są znaki.
Jak w tym modelu z wymianą silnika? mam go od niedawna. Trzeba wyjmować też skrzynie?
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 2258 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zelów Posiadane auto: RENAULT THALIA 1.5 DCI 65 KM 2002 r., MITSUBISHI GALANT 2.0 TD 90 KM 1999 r. klima
Piwa: 171/118
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.