Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 20 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Fiat Bravo 80SX 1,2l 1999r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 01 Sie 2012, 11:30
Temat postu:
skrzypiące zawieszenie
Witam! Mam taki problem. W zeszłym miesiącu zrobiłem remont zawieszenia, bo po wizycie na stacji diagnostycznej dowiedziałęm się, że do wymiany są oba przednie wachacze oraz amortyzatory z tyłu. Zanim się zabrałem za to, zawieszenie zaczęlo coraz bardziej skrzypieć. Teraz po wymianie tych wyżej wspomnianych elementów - co prawda już ciszej i tylko na dużych nierównościach - zawiesznie wciąż wydaje denerwujące odgłosy. Wie ktoś co może być jeszcze tego powodem??
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 1199 Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska Posiadane auto: seat alhambra 1,9 tdi 115KM 2003r......fiat punto I benzyna 99r
Piwa: 87/2
Wysłany: Czw 02 Sie 2012, 11:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) skrzypiące zawieszenie
pewnie jest jeszcze coś wybite
trzeba zlokalizować miejsce skrzypienia,
a potem sprawdzić łączenie każdego element zawieszenia w tym rejonie..?
jeżeli w zawieszeniu powstaje minimalny luz,to w czasie jazdy powstaje minimalny nie tłumiony ruch jakiegoś elementu np.sprężyny... i skrzypi...
ja miałem takie dżwięki,gdy wybity był łącznik stabilizatora....
pozdro _________________ pomoc na forum,
mile widziana
i bardzo wskazana
Ostatnio miałem podobny problem. Tylnie zawieszenie zaczęło skrzypieć oraz lewo koło było tak jakby trochę przekrzywione. Kupiłem zestaw naprawczy do wahacza , wymieniłem po obu stronach i problemu nie ma
Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 20 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Fiat Bravo 80SX 1,2l 1999r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Sie 2012, 10:33
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) skrzypiące zawieszenie
U mnie nie dość, że skrzypi to po tych wszystkich wymianach (wachacze z końcówkami i drążkami, amortyzatory z tyłu), to jeszcze zaczeło coś stukać w lewym przednim kole a i z tyłu wydaje mi się, że jest głosniej niż gdy jezdzilem na starych amortyzatorach, z ktorych na jednym był wyciek oleju. Jeśli chodzi o przód to chyba sam sobie jestem winny, bo niedawno uderzyłem lekko w wysoki krawęznik kołem. Na tyle lekko, że nawet felga nie jest porysowana, tylko widać było na oponie delikatne ślady. Ale nawet jeśli to byłoby powodem stukania w tym kole, to dlaczego nie zaczęło stukać od razu, tylko po kilku dniach...?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Zawieszenie-uklad hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.