Dziękuję za pomoc. ELM 327 zakupiony, z silnikiem łączy się bez problemu, z can info i service nie chce, ale już doczytałem, że trzeba rezystora pozbawić płytkę co jutro uczynię
Takie pytanie, czy ten zabieg nie ma negatywnych skutków? W sensie czy do jakiś innych połączeń (np gdybym się zdecydował na wersję płatną FES) nie będzie potrzebny?, bo jak coś to sobie zwoje na obudowę wyprowadzę... _________________ --
pozdrawiam
Michał
wybierając
WADLIWE ELM 327 INTERFEJSY DE-mistyfikacji (CZYTAJ TUTAJ) .
Tych interfejsów jet bardzo dużo z różnymi płytkami musisz zobaczyć jaką masz płytkę w swoim .A najlepiej jeżeli kupiłeś nowy to może ze sprzedawcą się dogadać ,aby działał z Multiecuscanem .
Są tam dwa sposoby na udoskonalenie interfejsu w zależności jaka płytka.
Zawsze jak usuniesz rezystor i nie będzie działał to można go ponownie przylutować (oczywiście nowy bo ten usunięty może nie działać). _________________ NIE PIJĘ BO JEŻDŻĘ ALE ZA POMOC PIWKO PRZYJMĘ
pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Jedyny pomysł jaki mam to potestować różne prędkości transmisji (oczywiście zmieniać zarówno w ustawieniach portu jak i w FES).
Mi elm działa na 38400 i bezproblemowo (w ciągu 10min żaden rekord nie jest przekłamany)
Ew. może jak masz wersje USB to może być coś zrąbane w sterownikach emulatora portu com, no ale to już czyste domysły. _________________ --
pozdrawiam
Michał
dzięki. Będe ustawiał szybciej i zobaczę gdzie jest kres pracy.
mam nadzieję, że tutaj jest przyczyna.
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Witam,
Noszę sie już jakiś czas z zamiarem kupna interfejsu do mojego stilona, a po wczorajszym błędzie (engine fault) który wyskoczył mi w czasie jazdy i po chwili zniknął stwierdziłem, że czas najwyższy zaopatrzyć się w odpowiedni kabelek. Udało mi się zawęzić pole wyboru do dwóch kabli. I tutaj moje pytanie: czy ktoś posiada któryś z tych kabli i mógłby napisać czy warto go kupić? Z góry dzięki za opinie
Stilon dobrze pracuje z programem "fiatecuscan".Jesli jestes taki "wybredny", to luknij na stronę oficjalnego sprzedawcę tego programu i zakupisz sobie u nich sprzet ,jesli masz taką ochotę. Jedno masz pewne,ze bedzie ci dzialać bez zarzutu i bedziesz w pełni legalnie działał. Powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Pytanko. Kabelek (ELM327) łączy mi się ładnie z Silnikiem, Body, Deską. Z tego co pamiętam były problemy z połączeniem z Service i Can Info, ale wywalenie opornika na płytce pomogło (opis gdzieś na forum). No ale teraz chcę się połączyć z Can Setup/ Proxi i nie chce działać nic a nic, chwilę pomyśli i wywala błąd połączenia. Testowane na różnych prędkościach portu. Pomoże ktoś? FES 2.6 _________________ --
pozdrawiam
Michał
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Czw 10 Kwi 2014, 16:59
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Tania diagnostyka .
Rozwiązanie jest bardzo proste, trzeba zakupić MES-a w wersji full i nie będzie problemu z połączeniem. Programy "drugiego obiegu" często mają problemy z komunikacją z samochodem - stwierdzone organoleptycznie. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Małopolska Posiadane auto: I GP estiva blue & me II Panda
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 04 Kwi 2017, 11:14
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Tania diagnostyka .
Witam wszystkich, mam problem z stilo 1,9 16V otóż nie mogę się połączyć z komputerem klimy, czujników parkowania i resztą która obsługuje elm bez przejściówek, kabel 100% sprawny obsługuje GP 1,4, AR 159 1,9 16V, Pande 1,1 łączy się ze wszystkim bez problemu podpinałem tez citroena i forda i też dawał rade. Kabel z przełącznikiem w wtyczce program to MES 3,1. Stilo da rade połączyć się tylko z silnikiem, abs, wspomaganie, reflektory, ma ktoś jakieś sugestie co może być przyczyną ??
Witam serdecznie moje auto nie odpala.Rozrusznik kręci ale odpala tylko z "plaka" jak przestaje podawać Plak od razu gaśnie.Stilus był dzis podpięty pod komputer i wyskoczył błąd 040460 do diagnostyki używany był program delphia. Może ktoś wie co oznacza nr tego błędu? Fachowiec twierdzi,że może to immobilizer bo po przekręceniu kluczyka i
podłączeniu pod komputer temperatura cieczy chłodzenia wykazuje ponad 1700 stopni albo bardzo kosmiczną predkość. Fiat Stilo 1.9 JTD 2002
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.