Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C3
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 29 Lip 2014, 16:20
Temat postu:
Pompa paliwa Seicento 900 - Nie pracuje.
Ostatnio miałem dużo problemu z moim Sejem i nie ruszałem go od kilku tygodni, jeździłem innym samochodem. Seicent 900. Problem najprawdopodobniej leży w pompie paliwa. Nie będę pisał objawów, bo po pierwsze to nie leci paliwo. Odpiąłem przewód zasilający przy pompie, kręciłem silnikiem i nic nie wypompowała. Wyciągnąłem, rozebrałem, przeczyściłem z syfu, niestety dalej nic. Czytałem o przekaźnikach i bezpiecznikach od pompy, chciałbym się dowiedzieć gdzie one dokładnie są bo w internecie coś nie mogę znaleźć, chyba, że instrukcję gdzieś w domu znajdę. Pompa nie wydaje żadnych odgłosów. Jak ją sprawdzić przy pomocy akumulatora np. i żeby jej nie spalić. Dzięki za pomoc. _________________ Talarowy.
Re: ( Fiat Seicento ) Pompa paliwa Seicento 900 - Nie pracuje.
W komorze silnika obok mapsensora masz skrzynkę a w niej dwa bezpieczniki i dwa przekaźniki. Jeden z nich ten czerwony jest od pompy paliwa a ten drugi od sterowania centralką silnika _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C3
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 29 Lip 2014, 22:24
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) Pompa paliwa Seicento 900 - Nie pracuje.
Przekaźnik zastąpiłem identycznym także 20 czy 30 amperowym nie pamiętam już. W każdym razie takim samym i dalej nic. Przy okazji zauważyłem, że ten drugi bezpiecznik, który jest za przekaźnikiem od centrali jest spalony. Od czego on jest? Proszę także o info jak sprawdzić pompę na krótko. _________________ Talarowy.
Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Citroen C3
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 30 Lip 2014, 13:56
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) Pompa paliwa Seicento 900 - Nie pracuje.
Zwarłem styki i nic. Wyjąłem ponownie pompę i sprawdziłem na krótko do akumulatora. Chyba nie pompuje, ale styka, po złączeniu słychać taki stuk jakby przekaźnika. Dodam jeszcze, że wajcha od pływaka chodzi dość ciężko, chyba tak nie powinno być, co zrobić? I jak myślicie, trzeba kupić nową pompę, nie? Lepiej samą pompkę czy całość? _________________ Talarowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.