Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): krakow Posiadane auto: fiat brava jtd 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 15 Sty 2008, 08:23
Temat postu:
Problem z obrotami silnika JTD
witam wszystkich!
mam problem z fiacikiem niechce mi nabierac obrotow i stracil moc
nawet na luzie sa problemy z uzyskaniem 3000obr.
wszystko zaczelo sie od zatankowania
na shelu v-pover disel
moderator , adam -as , punkt siódmy regulaminu opisuje że moderator powinien przenieść dany post , poco straszyć zamknięciem postu , trochę wyrozumiałości dla nowych . przepraszam jeśli ktoś się obraził .
zostawil temat aby "nowy" zapoznal sie z regulaminem....ile mozna miec cierpliwosci..wszystko sie kiedys konczy..
Przeniosl bym ja...ale adam zaczal temat i jemu pozostawie ta przyjemnosc
Jaka tam przyjemność? KiMCIO no wiesz?
czarczar:
To nie jest straszenie, ale przeniesienie bez wyjaśnienia kompletnie nic nie daje takiemu nowemu userowi (oraz przyszłym) bo nawet nie wie gdzie popełnił błąd i co się stało.
Załóżmy że 20 userów założy temat "POMOCY! BRAVA/O 1.4" lub coś w tym stylu. Przy ciągle zwiększającej się liczbie postów bardzo utrudnia to wyszukiwanie informacji i zniechęca nowo przybyłych.
Załóżmy jeszcze że w takim wątku pojawią się konkretne i cenne porady po które trzeba będzie wrócić np za miesiąc, to jak będziesz szukał np tematu czyszczenia wtryskiwaczy? Bo na bank nie wpiszesz w wyszukiwarkę "pomocy brava", tylko "czyszczenie wtryskiwaczy" czy tak?
No właśnie...
Oczywiście nikt się nie obraża, ponieważ to forum tworzymy my wszyscy tutaj zarejestrowani każdego dnia, a nie tylko moderatorzy czy admini.
W większości przypadków nie mamy czasu na wyjaśnianie opisując sprawę "ładnymi słówkami" i używamy krótkich stwierdzeń które mogą być omylnie odbierane jako takie właśnie "straszenie".
Konkretnie piszę w czym problem i już - więc proszę się nie obrażać!
Nie sposób każdemu pisać jak się użytkuje forum, dlatego jest ów regulamin, stworzony nie tylko przeze mnie, ale i Admina całego serwisu.
Rozpisałem się..
Przenoszę i nie zamykam dla przykładu innym...
cześ wszystkim mam ten sam problem naczytałem się waszych porad a auto jak niejeżdziło tak nie jeżdzi jeśli chodzi o ten ERG togdzie to jest czy chodzi tu o ten cienki przewód gumowy co idzie podciśnienie nad turbiną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Brava ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.