Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Panda ) szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Panda ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fabi-panda

Czytelnik



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Fiat Panda 1.1
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 30 Kwi 2012, 22:36
Temat postu:

szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą


mechanik dziś wymienił uszczelkę pod głowicą i rozrząd, uszczelniacze wałka i wału rozrządu, po złożeniu samochód ma problemy z odpaleniem, gaśnie na wolnych obrotach, nie ma mocy, telepie silnikiem.
Pomóżcie sprawa dość pilna.

Regulamin pkt.8
NED
Powrót do góry
petarda

Auto Maniak



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 1360
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Pon 30 Kwi 2012, 22:45
Temat postu:

Re: ( Fiat Panda ) szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą


Co tu pomagać, mechanik spaprał robotę, coś źle złożył, jak to odgadnąć i pomóc?.
Jak dla mnie rozrząd.
_________________
|
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta Smile)
full lans Smile)
|
Powrót do góry
fabi-panda

Czytelnik



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Fiat Panda 1.1
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 30 Kwi 2012, 23:06
Temat postu:

Re: ( Fiat Panda ) szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą


No właśnie, a jak ustawić poprawnie rozrząd, bo mechanikowi już nie ufam chce to sam zrobić. Wiem, ze górne koło ma pokrywać się wyżłobienie na kole z kreską na pasku i wyżłobieniem na głowicy.
A jak wygląda w tym momencie sprawa z dolnym kółkiem na wale?
Powrót do góry
petarda

Auto Maniak



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 1360
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Wto 01 Maj 2012, 04:48
Temat postu:

Re: ( Fiat Panda ) szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą


Znak jest na dolnym kole wału, górnym rozrządu a w silnikach z mechaniczną pompą wtrysku trzeci znak na kole tej pompy.
Obok kół wału i rozrządu powinny być znaki na obudowie, w realu róznie z tym bywa, u mnie na dole długo szukałem.
Na szczęście kupiłem na allegro blokadę koła wału więc nie było problemu z ustaleniem położenia.
Nie wiem jak inni producenci pasków ale Gates robi na pasku kreski które w chwili montażu muszą pokrywać się z znakami na kołach.
Niestety po założeniu paska i przekręceniu za koło wału w następnych obrotach znaki na pasku nie trafiają na znaki kół i trzeba długo krecić żeby trafiły.
Zdejmując stary poprawnie założony pasek robi się kreski na nim i na kołach, po zdjęciu przenosi na nowy, zakładając na koła trafia na fabryczne i swoje znaki.
Ogólnie to trzeba sie postarać aby to zrobić źle.
Wprawdzie zmieniając u siebie też przestawiłem ale całe koło rozrządu bo źle założone wyszło z klina i przestawiło się o jakieś ćwierć obrotu, w trakcie kontrolnego kręcenia wałem wyczułem że tłok trafia na zawór i poprawiłem.
Po dobrym ustawieniu koła i ponownym założeniu paska na znaki wszystko jest w najlepszym porządku.
_________________
|
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta Smile)
full lans Smile)
|
Powrót do góry
jacekszczesny

Auto Maniak



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 657
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pisz
Posiadane auto: seicento 1.1 MPI 19000
Piwa: 42/7
Wysłany: Wto 01 Maj 2012, 20:30
Temat postu:

Re: ( Fiat Panda ) szarpie, gaśnie, brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą


Nie martw się przecierz to silnik bezkolizyjny na Szczęście dla twojej kieszeni .Masz żle ustawiony rozżądod tego zacznij jak wyżej pisali
_________________
Cieszę się że mogłem pomóc.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 01 Maj 2012, 20:30
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Panda ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Panda »

Opinie o samochodach Fiat Panda - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Panda ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatPunto

5 900

2005r.

156 000 km

mazowieckie

FiatPunto Evo

14 990

2010r.

141 000 km

wielkopolskie

Fiat500x

79 800

2021r.

29 000 km

wielkopolskie

FiatDoblo

17 900

2010r.

236 914 km

łódzkie

FiatGrande Punto

15 900

2009r.

147 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System