Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 89 Skąd jesteś (miejscowość / region): Włocławek Posiadane auto: Citroen C5 II 1.6 HDI podkręcony do 140 KM
Piwa: 11/0
Wysłany: Pią 14 Sty 2011, 16:57
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
fiat siena 1.4 napisał:
Witam serdecznie.
Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.
Edit:
Witam dalej czekam na pomoc siena dalej niepali skonczyły sie juz pomysly.
Scalony przez Emiś
Pkt 20 RF
Witam
To nie problem z immo , ewidentnie problem z zasilaniem, sprawdz zasilania bezpisrednio przy kompie , lampka silnika musi sie zapalać
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): sosnowiec Posiadane auto: FIAT SIENA 1.4 1998r
Piwa: 0/4
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 21:56
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
waldigsi napisał:
fiat siena 1.4 napisał:
Witam serdecznie.
Posiadam fiata siene 1.4 lpg rocznik 98 monowtrysk (lpg-tartarini TEC 99,aoto alarm-american legend,imobilajzer sterownik IMOO1.01 dwa kluczyki niebieskie, jeden matka brązowy plus karta kodowa, komputer jeszcze nie sprawdzałem).
Problem polega na tym,że po przejechaniu 100 metrów samochód zgasł.Po ponownej próbie przekręcenia kluczyka zaświecił się kluczyk code,wtrysk sie nie załącza,nie slychac go wogóle.Kontrolka tez sie nie pokazuje.Akumulator naładowany,kable,styki,wiazki itp sprawdzone.Bezpieczniki,przekazniki w srodku i pod maską także sprawdzone.Iskry na swiecach nie ma,cewka sprawdzona.Przekaznik podwójny pod maska rozebrany przelutowany.Pompka paliwowa sprawdzona.Klucz matka po wlożeniu do stacyjki nie reaguje.Antenka sprawdzona do czytania kluczyka wynik 17 omów.Rozrusznik kręci,masa sprawdzona.
Edit:
Witam dalej czekam na pomoc siena dalej niepali skonczyły sie juz pomysly.
Scalony przez Emiś
Pkt 20 RF
Witam
To nie problem z immo , ewidentnie problem z zasilaniem, sprawdz zasilania bezpisrednio przy kompie , lampka silnika musi sie zapalać
Witam niemasz pojecia chyba oczym piszesz problem zostal rozwiazany padl sterownik imo temat do zamkniecia
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 432 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik/Śląskie Posiadane auto: Teraz:Fiat 263 Diablo 2013 1.4Tjet+LPG_KIA SOUL 1.6+LPG były:Punto I Punto II FL ,GRANDE Punto, Linea,Palio,DOBLO IFL,PEUGEOT 307 SW FL,OPEL Kadett Opel Insignia,Chevrolet Captiva,Citroen ZX
Piwa: 23/2
Wysłany: Nie 16 Sty 2011, 09:10
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
Tak jak wypowiedz powyżej,padło immo i zablokowało podwójny przekażnik,marchewa nie musi swiecić...nawed nie można wprowadzić kodu awaryjnie ...
Do czytelnika waldigsi
Zanim wypowiesz się o sterownikach rodziny MM IAW 1 XXXX, IAW 8 XXXX ,IAW 18 XXX ,IAW 16 XXX to warto zerknąć na schemat tych układów wtryskowych...Może dojdziesz do rodzaju rozwiązania układu zasilania...Może obce jest ci pojęcie układu "BATTERY SAVER " logiczne tłumaczenie układ oszczędzania energii... _________________ Elektronika samochodowa i wszystko co z nią związane na PW:)
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): sosnowiec Posiadane auto: FIAT SIENA 1.4 1998r
Piwa: 0/4
Wysłany: Nie 16 Sty 2011, 17:08
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
darofiat napisał:
Tak jak wypowiedz powyżej,padło immo i zablokowało podwójny przekażnik,marchewa nie musi swiecić...nawed nie można wprowadzić kodu awaryjnie ...
Do czytelnika waldigsi
Zanim wypowiesz się o sterownikach rodziny MM IAW 1 XXXX, IAW 8 XXXX ,IAW 18 XXX ,IAW 16 XXX to warto zerknąć na schemat tych układów wtryskowych...Może dojdziesz do rodzaju rozwiązania układu zasilania...Może obce jest ci pojęcie układu "BATTERY SAVER " logiczne tłumaczenie układ oszczędzania energii...
Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 89 Skąd jesteś (miejscowość / region): Włocławek Posiadane auto: Citroen C5 II 1.6 HDI podkręcony do 140 KM
Piwa: 11/0
Wysłany: Pią 21 Sty 2011, 15:35
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
Witam niemasz pojecia chyba oczym piszesz problem zostal rozwiazany padl sterownik imo temat do zamkniecia
No to swietnie ze udało sie zrobic to auto , tylko jescze napisz w jaki sposób go naprawiono bo rozumiem ze centralki immo nie wymieniłeś na nową?
Do uzytkownika darofiat , nie wiem czemu pijesz do mnie cyz obawiasy sie konkurencji moze z mojej strony - musle ze nie masz powodu , jak kazdy na tym forum chce pomóc innym , a jesli chodzi o sterowniki Fiata to chetnie podyskutuje skoro taki fachowiec jesteś , wiesz ja jestem Expertem Technicznym Fiata od kilkunastu lat i chetenie zaprzosze Cie do siebiedo warsztatu (wymoderowano) to przedyskutujemy temat tych zabytkowych juz sterowników Fiata.
wracajac do tego problemu to utrzymuje dalej stwierdzenie , że lampka awarii musi sie zaplic nawet jesli jest awaria klucza czy centralki immo , no bo jak uruchomic auto awaryjnie bez immo za posrednictwem karty kodowej nie obserwujać błysków lampki awaryjnej silnika? no ale to chyba powienienieś wiedzieć?
skoro posiadasz własnego Fiata to wez do testów odłacz antene immo albo centralke immo ,zeby zasymulowac awarie immo i obserwój zachowanie lampki awarii silnika a dojdziesz do własnych wniosków i prosze odpisz na forum albo lepiej na PW , zeby nie zasmiecać tego forum.
Poztym rozwiń swoją myśl dot. układu "BATTERY SAVER " , chetnie sie zapoznam , bo pierwszy raz słyszę te terminologię jesli chodzi o Fiata, a chetnie uzupełnie moje braki w doświadczeniu jak to wywniskowałes w poscie powyzej
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 432 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik/Śląskie Posiadane auto: Teraz:Fiat 263 Diablo 2013 1.4Tjet+LPG_KIA SOUL 1.6+LPG były:Punto I Punto II FL ,GRANDE Punto, Linea,Palio,DOBLO IFL,PEUGEOT 307 SW FL,OPEL Kadett Opel Insignia,Chevrolet Captiva,Citroen ZX
Piwa: 23/2
Wysłany: Nie 23 Sty 2011, 00:38
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
Może i sterowniki tej grupy są leciwe:)co do układu typu BATERY SAVER to nie wiem czy znasz konstrukcję blokową BODY COMPUTER-ów?Przykłady STILO,LINEA ,GRANDE,BRAVO,ITD...Jeżeli chodzi ci o "ŚWIERZE" rozwiązania:)Co do mojej fachowości to mam jakieś doświadczenia z grupą Fiat-a ,no może nie takie jak TY bo siedzę w nich zaledwie 9 lat,ale cały czas się uczę Ale do setna sprawy...konkurencji się nie boję bo i tak starczy dla każdego A jeżeli Twoje porady mają wyglądać tak jak wcześniej to wydaje mi się że chyba mało tych STARYCH sterowników w życiu zrobiłeś albo już zapomniałeś jak one wyglądają...Tu ludzie oczekują konkretnej wypowiedzi a nie wprowadzania ich w błąd...Tak dla twojej informacji posypała się komunikacja IMMO BOX-a z IAW w Sience...BĄD EEPROM-u MOTKI trzy krotny nadpis kluczy to spowodowało blokadę wysterowania podwójnego przekażnika a zarazem brak zasilania ECU silnika wiec kontrolka nie swieciła się... _________________ Elektronika samochodowa i wszystko co z nią związane na PW:)
Palio 2003, 1,2 8V, gaz sekwencja - pali kiedy chce...
Witam forumowiczów.
Czytam sobie juz te fora i nijak nie wiem co jest z moim autem. Auto zakupiłem w czerwcu, w lipcu założyłem gaz sekwencja.
do zimy żadnych problemów - auto jak złoto. Pierwszy raz zdarzyło mu się gdzieś w listopadzie - nie zapalił. Na drugi dzień OK. Sytuacja powtarzała się co dwa-trzy tygodnie. Od kinastu dni auto nie zapala regularnie co drugi trzeci dzień ( w pozostałe dni od dotknięcia kluczykiem) . Wszystko kręci, działa pompa, wymienione świece. Podczas kręcenia brak iskry. Mechanik sprawdził, że podczas niemożliwości zapalenia wyskakuje błąd komunikacji z immo. podjechałem do speca od elektroniki. Stwierdził, że wszystko przez gaz i że padł komputer - koszt według niego to 700zł - bez gwarancji bo może się powtórzyć przy gazie w każdej chwili. Co o tym mysleć?
PS. W tytule jest ale podam tu:
najmniejszy silnik dla Palio. Czyli 1,2 8V.
Dodam jeszcze, że nigdy nie zgasł w czasie jazdy, nigdy nie było problemów z obrotami.
Ostatnio zmieniony przez mr6319 dnia Wto 08 Lut 2011, 12:35, w całości zmieniany 3 razy
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 432 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik/Śląskie Posiadane auto: Teraz:Fiat 263 Diablo 2013 1.4Tjet+LPG_KIA SOUL 1.6+LPG były:Punto I Punto II FL ,GRANDE Punto, Linea,Palio,DOBLO IFL,PEUGEOT 307 SW FL,OPEL Kadett Opel Insignia,Chevrolet Captiva,Citroen ZX
Piwa: 23/2
Wysłany: Sro 09 Lut 2011, 07:15
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Palio weekend problem z code.
Chyba bedziesz musial zmienić elektronika ,proponuje wywalenie immo z sterownika...problem z głowy...mi w zeszłym tygodniu mój paliok zapalił CODE i odmwił posłuszeństwa ale wywaliłem immo i teraz jest ok.Jeśli chcesz to mogę pomóc w wyprogramowaniu tego ustrojstwa _________________ Elektronika samochodowa i wszystko co z nią związane na PW:)
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.