Witam, sytuacja wyglada tak ze przy temperaturze zewnetrznej okolo 0 w i przejechaniu 10-15 kilometrow wskazowka podnosi sie nieznacznie do max 1 kreski. ustawienie nagrzewania w samochodzie powoduje ze leci lekko cieple powietrze. Przy zaslonietej chlodnicy wskazowka po przejechaniu tego samego odcinka ustawia sie mniej wiecej na srodku. Przy postoju opada (np swiatla) nieznacznie . Chlodnioca przyslanieta praktycznie maxymalnie.
Czy to padniety termostat, zwiekszone zuzycie paliwa rowniez wystepuje.
Pozdrawiam Pawel
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 168 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat marea wekeend 1,8 16v
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Sty 2008, 20:53
Temat postu:
Re: ( Fiat Marea ) pytanie termostat
Witam widze że fiaty tak mają no ale tak jak pisze kolega to wina termostatu tydzien temu tez wymienilem objawy takie same jak ty chłodnice tez przykrywałem kartonem teraz śmiga bez kartonika temperatuka ok wymieniaj i będzie ok
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 168 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat marea wekeend 1,8 16v
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Sty 2008, 21:13
Temat postu:
Re: ( Fiat Marea ) pytanie termostat
Aha zapomniałem dodac ze spalanie spadło prawie 2 litry i tak jakby lepiej biegi wchodziły na co jak mysle jest wytłumaczenie że skrzynia sie rozgrzewa i olej jest rzadszy
Witam
ja mialem podobnie, najlepiej sprawdzic po tym jak silnik popracuje okolo 1- 3 minuty czy wąż doprowadzajacy plyn chlodzacy do chlodnicy jest cieply wtedy od poczatku otwarty jest duzy obieg i na 100 % termostat.
pozdro _________________ Renault Laguna II 1,8 16V
Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice słupska Posiadane auto: marea weekend 1,6 16v 1998, Megane 2 kombi 2004 r . 1,9dci
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 03 Lut 2008, 22:03
Temat postu:
odpowietrzanie
witajcie panowie , ja również zrobiłem tak samo jak mój poprzednik tj ,,siwy'' z układem chłodzenia , dodam jeszcze że układ chłodzenia po spuszczeniu ,to co zostało z płynu , wypłukałem cały układ pare razy po przez wlanie gorącej wody i włanczaniu silnika aż do przetoczenia tej wody aż do skutku tj do uzyskania normalnego koloru a na koniec wlałem dopiero płyn i też do przetoczenia żeby uzupełnic braki. Troche pracochłonne , ale wiem że ,, krew '' dobrze przepływa poprzez serce . pozdrawiam Cezar _________________ od 18 lat związany z fiatami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Marea ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.