Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Sro 09 Lip 2008, 00:17
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
poszukaj w swojej centralce alarmowej styków i posprawdzaj np. małą żaróweczką. podłącz ją do [+] a drugim końcem szukaj masy w stykach centralki.
masa pojawia się przez około 0,5s [czyli bardzo krótko] (jest to też zależne od modelu alarmu) podczas uzbrajania i rozbrajania alarmu.
musisz odnaleść styk zamykania i otwierania, połączyć a potem cieszyć się
_________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Silesia Posiadane auto: CC Sporting '95
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 11 Lip 2008, 08:09
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
A propo centralnych zamków: tak piszę z własnego doświadczenia tylko...
Miałem (czas niestety przeszły) centrala o nazwie bodaj Terminator. Najprostszy system i najtańszy. Wszystko pięknie ładnie dopóki nie poszła plastikowa (sic!) zębatka od rygla. Żeby jeszcze to pierzyństwo było rozbieralne, ale nie. Delikatny i tandetny plastik - ząbki wycharatane - po 2 latach eksploatacji. Co daje efekt wycharatanych ząbków? Nie blokowanie silniczka, i ciągłe "terkotanie" po otwarciu zamka oraz problem z prawidłową pracą (nie zamykanie/otwieranie).
Więc kto kupuje tanio, kupuje dwa razy
P.S. Rozebrałem slave'a - bo to on padł. Master był w porządku, ale przy jego rozbiórce (bo kable brat przyciął przy samej obudowie ) też ta zębatka poszła z ząbkami się... Chyba niestety skuszę się znów na to samo - Cena Czyni Cuda... Chyba że znacie lepsze rozwiązania/produkty o tych gabarytach i wykonaniem lepszym niż Made In China/Uzbekistan/Burkina Faso? _________________ Tysiące fotoradarów - coby mierzyć szybkość wpadania w dziury?
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Pią 11 Lip 2008, 22:23
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
no niby tak
ale mi jeden z [tańszych] modeli siłowników pochodził ponad 4 latka i na chodzie ostał sprzedany z autkiem.
siłowniki aktualnie kosztuję 18zł. i 16zł Master slave nie wiem czy poprawnie napisałem. cena aktualna.
a wygląda tak
obecnie mam ponad rok a CC i działają bez problemów
no i są naprawdę tanie
a kupuję zawsze komplet 4szt bo zakładam w klapie a 1 zostaje w rezerwie _________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
mikki68 mam do ciebie pytanko odnosnie montazu silownika w tylnej klapie CC. Czy bez problemu podchodza te standartowe slavy czy trzeba jakas przerobke robic. mam dokladnie ten sam centralny co na zdjeciu wrzuciles tylo, ze w zestawie byl 1 slave i 1 master, ale centralka ma przewodu na 2 slavy i 2 mastery. chcialbym wiedziec czy po zakupie 1 slave'a nie bedzie problemu z montazem.
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Pon 25 Sie 2008, 00:33
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
ceba
nie ma żadnego problemu, jak dałeś radę założyć w drzwiach to i z klapą sobie poradzisz.
mam w klapie właśnie taki siłownik [2 przewody]
jest podpięty razem z siłownikiem drzwi prawych, a prąd przez dodatkowe styki w klapie.
siłownik umieściłem poziomo w prawej części klapy, da się go tam całkiem klawo i pewnie zamocować.
najwięcej czasu mi zabrało dopasowanie długości i zrobienie oczka na pręcie sterującym [drucie] aby wszystko gralo jak trzeba.
I JEST GIT ponad rok [tanie siłowniki nie znaczy wcale gorsze] a jeżdzę prawie codziennie.
no i ta wygoda [bez repecenia kluczem w zamkach]
_________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość / region): internet Posiadane auto: alfa beta gama delta
Piwa: 5/4
Wysłany: Czw 16 Lip 2009, 22:19
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
Przepraszam że odkopałem wątek
Mógłby ktoś zrobić manual montażu CZ w CC. Zwłaszcza chodzi o tylną klapę i prowadzenie przewodów. Przymierzam się do kupna i montażu ale wpierw czytam forum aby nie popełnić błędu. _________________ bez.kabli.forum.laptopy.info.my.navia.
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Czw 16 Lip 2009, 23:29
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
Jaco-
jeśli chodzi o kable do klapy to lepsze styki [0 kabli]
mój post z Sob 16 Lut 2008, 16:43 są foty
było też pisane o umiejscowieniu siłownika w klapie - poczytaj dogłębniej temat, a jak coś to się dopytuj - podpowiemy
_________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
Witam .Zakupiłem taki oto autoalarm http://www.maxicar.pl/man/schemat_586-786-1286.pdf Kolega który mi go poradził powiedział że dam radę zamontować to przez jedno popołudnie.dokupiłem jeszcze siłownik master i slawe.Niestety kumpel przecenił moje umiejętności.Podłączyłem siłowniki z centralką według 4 schematu(PODŁĄCZENIE BEZPOŚEREDNIO DO SIŁOWNIKÓW)Nie podłączyłem do centralki kostki P7.Niby z pilota się zamyka i otwiera kierunki mrugają,ale po przejechaniu czasowo 30sek,drzwi same się zamykają i dioda mruga.A gdzie podłączyć ten przewód z P7 do ACC(biały),I gdzie podłączyć z mastera przewody biały brązowy czarny.
pozdrawiam i liczę na pomoc
Dodam że kolega montuje takie alarmy w ciągu 2(dwóch)godzin popijając kawę,niestety w Londynie. Ha,ha śmiechu warte!!!
Ostatnio zmieniony przez wirusac dnia Pon 07 Lut 2011, 11:32, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Góra kalwaria Posiadane auto: cinquecento 700 1992
Piwa: 0/2
Wysłany: Nie 06 Lut 2011, 15:30
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Centralny zamek
Tiaa 4 siłowniki i jeden na zapas ... A BAK TO KTO ZAMKNIE? nie głupi pomysł... myśle aby zakupić cos do 50 zł z pilotetm i przesyłką _________________ G.P.S.ik
Nie chcąc zakładać nowego wątku o centralnym zamku,zadałem pytanie (prośbę o pomoc),a kolega"gabriel"z taką odpowiedzią wyskoczył-
gabriel0 napisał:
Tiaa 4 siłowniki i jeden na zapas ... A BAK TO KTO ZAMKNIE? nie głupi pomysł... myśle aby zakupić cos do 50 zł z pilotetm i przesyłką
Nie wiem czy czytał cały wątek o centralnym.Do kogo ta odpowiedź? Tym bardziej że ostatni post był z Czw 16 Lip 2009.Czyzby gabiel nabijał sobie posty? co jest niezgodne z regulaminem.Myślę jednak że to tylko zaśnięcie przy klawiaturze.
pozdrawiam czytających.
Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lichnowy Posiadane auto: Fiat cinquecento 704
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 27 Sty 2015, 22:59
Temat postu:
a co ma centrarny zamek do klapy??
milarkadiusz napisał:
ja zalozylem centralyn do malucha
takze w CC 700 gdzie zamek w dzrwaich dziala tak samo tez to zrobisz
problem bedziezs mail tylko z klapa
instalacje ciagnalem cala na nowo
a w kupionym zestawie byla centralka /alarm / 2 silowniki i 2 piloty i troche [cenzura] potrzebnych do montazu i dosyc dobra instrukcja
za wszystko 150zl
2 popoludni zabawy i wszystko dziala
bedziezs musial odnalezc tylko kable od kierunkow zeby mrygaly jak bedziezs otwieral/zamykal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.