Witam wszystkich troszke sie rozpisze mam nadzieje ze ktos mi pomoze wybrnac zkłopotu. jestem uzytkownikiem autka fiat bravo 1,6 16v 1996r. autko kupiłem rok i pare miesiecy temu. wszystko było ok no ale oczywiscie do czasu. były pewne problemy z motorem które oczywiscie zlikwidowałem. ale zaczeły sie nastepne. długo by opisyw wiec napisze jaki jest efekt koncowy w tym momencie. autko raz pali raz nie. jesli pracuje to na pierwszym i trzecim garze. gubi i łapie obroty totalna magia. komputerek wykazuje błedy cewka 1 i2 lecz mimo wymiany cewki i kabli na beru swiec ngk nic nie pomogło. service rozkłada rece a magicy elektrycy zaczeli nawet mówic o wymianie opon. nie jestem zielony w temacie lecz tez nie jest ze mnie spec prosze o rade jak ktos lubi zagadki to prosze o kontakt sorki za wypracownie i błedy pozdro z checia popise na tematy bravo.
No to może komputer sterowania zie rozkraczył.... pokazuje że wszystko jest ok a i tak sam podaje złe dane ... znajdz kumpla z bravo i przepnij komputer.... To taka moja fantazja mechaniczna hehe _________________ New Bravo 1.4 t-jet 150 KM Sport
Service rozklada rece... hmmm dziwne bo wydaje mi sie ze na sprawne oko mechanika jak wsiadzie i odpali powinien wiedziec co jest nie tak :> ale to ze obroty sie wahaja --> silniczek krokowy :> skoro mowisz ze pali a problem jest tylko z obrotami :> w sensie lataja gora dol... czy sa jeszcze jakies inne objawy ?? kable od swiec tez wymienialeS?
No to nie czaje jakim cudem jak kable wymienione swiece tez i jeszcze nie dziala jak powinien hmmmm ja obstawiam silniczek krokowy ale hmmm komputer powinien go wykazac jezeli nic nie wykazuje to sie podpinam pod posta powyzej ze w .... komputer sie nadaje
Ostatnio zmieniony przez shakalos dnia Pią 25 Sty 2008, 00:28, w całości zmieniany 1 raz
obrotów czasami poprostu nie ma czasami sa lecz za wysokie jak go kupiłem to elegancko trzymał na 750+-100.kable wysokiego sa beru swiece ngk cewka bosch
wSZYSTKO CO możemy ci doradzić zaczyna się od może,no to ja może broi czujnik prędkości wału korbowego i GMP tłoka,lub może zawór na pompie paliwa nie daje ciśnienia i przepuszcza.
pozdro ED.
No to może komputer sterowania zie rozkraczył.... pokazuje że wszystko jest ok a i tak sam podaje złe dane ... znajdz kumpla z bravo i przepnij komputer.... To taka moja fantazja mechaniczna hehe
Tak jak mówi kuba, 1 co zrób podłącz inny komputer.... potem będziemy dalej myśleć _________________ 1,6 16v sx 103KM 1997r.
No nie wiem czy tak można... komputer zawiera szczegółowe dane wszystkich urządzeń i podpięcie do innego auta (nawet tego samego modelu) może wywołać błędy za których usunięcie trzeba będzie zapłacić...
Coś nie jestem przekonany do tego rozwiązania... jakoś to do mnie nie przemawia...
Chyba że ktoś już tak z Was robił i ma w tym praktykę, ale ja tego nie widzę...
Silniczek krokowy dużo nie kosztuje (w 100zł się zmieścisz), więc może by tak kolega zaczął od tego zamiast zabierać się za komputer w aucie?
Podejrzewam że skoro z obrotami coś nie halo, należało by od tego zacząć tak czy inaczej. Raczej 100% sprawności mu nie daję...
Ja bym tak zrobił, ale to tylko moje zdanie
Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 163 Skąd jesteś (miejscowość / region): Okolice Wielunia (Łódzkie) Posiadane auto: Fiat Bravo 1.4 12v 97r.Rover 400 1.4 75 km.
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 25 Sty 2008, 19:29
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) brak mocy
A sprawdzałeś coś takiego jak czujnik położenia wału jak jest strzelony to ci bedzie zle odpalał masz tam gaz w tym aucie może pompka paliwowa stawiam na ten czujnik.Pozdrawiam
sorki za zwłoke dopiero z trasy... czujnik połozenia wału jest ok podłaczyc inny ster to faktycznie fantazja bo trzeba przezucac kody wypinac immobi... i takie tam [cenzura]ły wiec jest to zbyteczne i cholernie drogie..
gaz jest w aycie ale nie uzytkuje go gdyz auto nie jest do tego przystosowane bo sonda nie jestr zwarta do masy i brak mu jakis emulatrów
wow te to auto to po wiekszej modernizacji "gaz jest w aucie ale nie przyestosowany" jezu w zyciu w takie auto byum sie nie pchal bo jak ktos montowal gaz to musial dzialac a jak nie dziala to znacyz ze ogolnie cos z tym autem bylo wczesniej nie tak nie nadarmo ktos nie uruchamial gazu :>
a druga sprawa ze ster to wydatek okolo 500 bez wstawiania kodów programowan itp a w auto oprócz kupna włozyłem juz okolo 5 patyków co uszczupliło mój portfel a trzeba szkołe opłacic itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.