Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Doblo ) Fiat Doblo 1,9 jtd



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadko

Czytelnik



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6

Posiadane auto: Fiat Doblo 1,9jtd elx
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 25 Gru 2010, 18:49
Temat postu:

Fiat Doblo 1,9 jtd


Podzielę się uwagami na temat Fiacika. Jeżdżę nim od 2003 roku. Zakupiłem jako roczne auto na gwarancji z przebiegiem niecałych 20000km. Przeglad w ASO potwierdził doskonały stan techniczny.
Obecnie mam przejechane 157tys km. Jestem zadowolony z użytkowania. Z nieeksploatacyjnych rzeczy musiałem wymienic przepływomierz powietrza, akumulator (dwa). Dwa razy czysciłem EGR. Stuka mi tylne zawieszenie. Gumy na drążku padły i to sprawia, że docierają nieprzyjemne dżwięki. NIestety kupic gumek nie można, a tylko cały drążek (drogi) wie na razie nie ruszam. Generalnie serwisuję autko sam lejac wszystko wg instrukcji. Zdarza się, że za kierownicą spędzam 12 godz, i muszę stwierdzic, że w tym samochodzie nie jest to sport extremalny. Oszczędny, szybki, wygodny, pakowny. Pięć osób i 200 kg bagażu w niemczech przy autostradowej 140km/h i około 7,8l/100. Polecam wszystkim, którzy nie są przesadnymi estetami.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Doblo »

Opinie o samochodach Fiat Doblo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów