Wy tu gadu gadu a ja pytałem o rozmiar nasadki RIBE lub o jakieś inne pomysły jak odkręcić głowice :/
Rozkręcałem to Torxem tylko naprawdę dobrym nie mady by Toya. Tyle że jedyny jaki znalazłem w Praktikerze to Stanley tyle że jeden kosztował coś koło 40 zł więc pożyczyłem na jeden dzień ze znajomego warsztatu. Rozmiaru już teraz nie pamiętam ale możesz przecież suwmiarką zmierzyć wewnętrzną średnicę śruby.
Wy tu gadu gadu a ja pytałem o rozmiar nasadki RIBE lub o jakieś inne pomysły jak odkręcić głowice :/
Rozkręcałem to Torxem tylko naprawdę dobrym nie mady by Toya. Jedyny jaki znalazłem w Praktikerze to Stanley tyle że jeden kosztował coś koło 40 zł więc pożyczyłem na jeden dzień ze znajomego warsztatu. Rozmiaru już teraz nie pamiętam ale możesz przecież suwmiarką zmierzyć wewnętrzną średnicę śruby.
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 237 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów Posiadane auto: Seat Leon 1.6 105KM 2003r
Piwa: 5/11
Wysłany: Wto 22 Lis 2011, 11:17
Temat postu:
Re: ( Fiat Brava ) Przestawiony rozrząd ?
Średnica wewnętrzna to ok 12mm. A skoro średnica na nasadke to ok 12mm to wydaje mi śie, że do tej śruby pasowałby RIBE M12 ale nie wiem czy to M12 znaczy 12mm... Mógłbym oczywiście kupić cały zestaw ale to kosztuje duuużo.
Przejechałem 30km bardzo ładnie pracował.
Na podwórzu zatrzymałem się, i dałem gwałtownie bieg wsteczny i silnik zgasł.
Nie chce zapalić. Czasem [cenzura] odpali ale pali jakby na 2-3 gary.
<to chyba przestawiony rozrząd>
Nie wiem, może się paliwo skończyło (miałem już długo zaploną rezerwe)
i zamarzła woda na listwie wtrysku ?
Dodam ze przewody paliwowe leją paliwo
dolotowy leje, a przelew jest suchy, świece są cuche, ale czarne.
Wykręciłem świece, są czarne ale suche, brak rzucania paliwa przez wtryski
Silnik kręci z oporem - czyli zawory trzymają ciśnienie, nie doszło do przestawienia rozrządu, moim zdaniem.
dlaczego nie ma impulsu na wtryski ? - one zwyczajnie nie otwierają, wszystkie 4-ry
Wymieniłem akumulator (gdy samochód po usterce stal w garażu i przekrzywiłem - rurke regulatora ciśnienia, - ale to nie zmienia faktu - chyba
Chyba nie dostają impulsów - co wytwarza impulsy ?
ECU ?
Edit:
Impulsy są, zamarzła mi pompa paliwa, połamało w niej skrzydełka i nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia, dlatego nie che otworzyć wtrysków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Brava ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.