Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Punto ) Nadwozie.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malepunto

Dyskutant



Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd jesteś (miejscowość / region): lodz
Posiadane auto: Punto 55 1.1l 1997 KOD SILNIKA IAW 16F .EB
Piwa: 2/2
Wysłany: Nie 23 Sty 2011, 16:56
Temat postu:

Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Cześć panowie czy któryś wymieniał wkładkę stacyjki? Zgubiłem klucz i został mi tylko 1 w dodatku dorobiony jest on tylko od stacyjki i wlewu bo resztę wkładem mam już innych.

Czy zakoduje stacyjkę samemu poprzez karte FIAT CODE

tym zestawem
[url]
http://allegro.pl/wkladki-zamka-fiat-code-nowy-oryginal-komplet-i1411778747.html [/url]
POMOCY!
Powrót do góry
avioniq

Stały Bywalec



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 146
Skąd jesteś (miejscowość / region): DW
Posiadane auto: Punto II 1,2 8v niegdyś VAN
Piwa: 8/3
Wysłany: Pon 24 Sty 2011, 11:10
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Wątpię... Do kodowania pastylek immo jest specjalne urządzenie. Nie wiem, czy "czyste" pastylki kodują się same przy pierwszym użyciu. Co na to sprzedający?

Immo odpuszcza po kontakcie pastylki z pierścieniem, którego nie ma w tym zestawie... Dodatkowo sygnał powstały przez ten kontakt jest unikalny i weryfikowany dodatkowo przez komputer silnika.

Ja zakupiłem auto z jednym kluczykiem. Dorobiłem sobie drugi za 20 pln, a pastylkę zabezpieczyłem przez stłuczeniem i na stałe dokleiłem do pierścienia. Zrezygnowałem z dorabiania pastylek bo to impreza 10x droższa.
_________________
---------------------------------------------
przeczytałem książkę "sam naprawiam"
a tam nic, co dolega w moim aucie.....
Powrót do góry
Malepunto

Dyskutant



Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd jesteś (miejscowość / region): lodz
Posiadane auto: Punto 55 1.1l 1997 KOD SILNIKA IAW 16F .EB
Piwa: 2/2
Wysłany: Pon 24 Sty 2011, 17:59
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Dorobienie koszt 160zł w serwisie zmiana 150zł z moimi zamkami.Nie bardzo zrozumiałem co piszesz co to za pastylki
Powrót do góry
avioniq

Stały Bywalec



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 146
Skąd jesteś (miejscowość / region): DW
Posiadane auto: Punto II 1,2 8v niegdyś VAN
Piwa: 8/3
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 09:41
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


może to Ci pomoże:

http://fiatpunto.com.pl/topic13591.html

Masz foty i mniej więcej wyjaśnione jak działa immo i co gdzie się przekłada :)
_________________
---------------------------------------------
przeczytałem książkę "sam naprawiam"
a tam nic, co dolega w moim aucie.....
Powrót do góry
Malepunto

Dyskutant



Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd jesteś (miejscowość / region): lodz
Posiadane auto: Punto 55 1.1l 1997 KOD SILNIKA IAW 16F .EB
Piwa: 2/2
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 19:08
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Tylko ze to jest punto 2
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 19:08
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
avioniq

Stały Bywalec



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 146
Skąd jesteś (miejscowość / region): DW
Posiadane auto: Punto II 1,2 8v niegdyś VAN
Piwa: 8/3
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 22:44
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Malepunto napisał:
Tylko ze to jest punto 2


A skąd mam wiedzieć że latasz jedynką? :) uzupełnij opis swojego profilu.

W tym przypadku nie mam pojęcia jak działa immo i czy pastylki są w kluczykach.
_________________
---------------------------------------------
przeczytałem książkę "sam naprawiam"
a tam nic, co dolega w moim aucie.....
Powrót do góry
Malepunto

Dyskutant



Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 59
Skąd jesteś (miejscowość / region): lodz
Posiadane auto: Punto 55 1.1l 1997 KOD SILNIKA IAW 16F .EB
Piwa: 2/2
Wysłany: Sro 26 Sty 2011, 17:22
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Przy stacyjce jest ale czujnik kiedyś rozkręcałem coś tam i zapomniałem go wpiąć i auto nie chciało odpalić i paliło się CODE wiec coś w tym musi być.
Powrót do góry
avioniq

Stały Bywalec



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 146
Skąd jesteś (miejscowość / region): DW
Posiadane auto: Punto II 1,2 8v niegdyś VAN
Piwa: 8/3
Wysłany: Sro 26 Sty 2011, 19:05
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Zasada w Twoim i moim aucie jest chyba taka sama.

Stwierdzam to po tym, że do nabycia są takie zestawy:

http://allegro.pl/punto-i-55-1-1-spi-komputer-immo-zamki-kluczyk-i1389426691.html


Żeby nowe wkładki z kluczykami działały to musisz poprzekładać pigułki z dotychczasowych kluczyków do nowych albo przykleić jedną pigułę (lub cały kluczyk) na stałe do pierścienia
_________________
---------------------------------------------
przeczytałem książkę "sam naprawiam"
a tam nic, co dolega w moim aucie.....
Powrót do góry
waldigsi

Dyskutant



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 89
Skąd jesteś (miejscowość / region): Włocławek
Posiadane auto: Citroen C5 II 1.6 HDI podkręcony do 140 KM
Piwa: 11/0
Wysłany: Pon 31 Sty 2011, 09:19
Temat postu:

Re: ( Fiat Punto ) Wymiana stacyjki (wkładki )a immobiliser.


Nie da rady . w MK2 jest immo code2 drugiej generacji , tam jest transponder predkodawany pod fiata , kupionych kluczy od innego auta lub czystych z allegro nie da sie zakodowac nawet urzadzeniem diagnostycznym , transpondery muszą byc wstępnie kodowane pod daną rodzine.
W tym przypadku techologicznie jak bozia przykazała proponuje wymiane zestawu wkładek zakupionych w ASO i kodowanie kluczy ,
istnieje rozwiazanie tańsza ale kosztem fabrycznego zabiezpieczenia , wystarczy zmienić wkładki na dodolne nawet bez immo a z działającego kluczyka wydłubac transponder immo i na stałe zamocowac go w poblizu anteny immo , wtedy kod immo bedzie czytany z transpondera a rozruch mechaniczny ze zwykłego klucza

w przypadku punto 1 , sprawa jest duzo prostrza bo tam immo mozna wogóle wyłaczyc , dopisywac klucze , zmieniac pin itp. w mk2 jest duzo gorzej cokolwiek zrobic przy immo
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Punto ) Nadwozie. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Punto »

Opinie o samochodach Fiat Punto - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Punto ) Nadwozie.


FiatTipo

53 900

2020r.

75 000 km

wielkopolskie

FiatPanda

9 999

2005r.

242 000 km

warmińsko-mazurskie

FiatPanda

22 900

2008r.

169 000 km

wielkopolskie

Fiat500x

64 900

2019r.

55 000 km

mazowieckie

FiatPanda

9 500

2011r.

219 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System