witam , mam problem wywala mi błąd P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał krytyczny, zbyt wysokie napięcie ... samochód odpala normalnie, nie gaśnie jedynie co to świeci się kontrolka silnika no i może brakuje mu mocy jak widzi jakieś duże górki
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Tam masz chyba (common rail) , to przeczysc regulator cisnienia paliwa w pompie CR, wymien filtr paliwa, bo chyba ma duzy opór przeplywu i pompa nie moze uzyskac wlasciwego cisnienia, czasem moze szwankować czujnik cisnienia na listwie(niedrogi ,cos 30zl) _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
wina leży w regulatorze czujnik na listwie nie wymieniaj on tylko mierzy cisnienie, regulator jak sie przyblokuje to podaje za duze cisnienie czujnik je odczytuje i zeby nie uszkodzic pompy komputer wylacza silnik. Jak wylaczysz zaplon i po paru sekundach przekrecisz to mozna odpalic, czasem poijezdzisz tak i 2 miesiace a czasem zgasnie po paru sekundach, ogolnie regulator do czyszczenia filtr do wymiany i proponuje wlac cos do paliwak jakis dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Witam, wkońcu weekend i dalem sie do roboty, pozrzucałem przewod z intercoolera aby dostać się do zaworu i tutaj mam maly problem... przebywam w niemczech i nie mam wszystkich narzędzi wymontowalem regulator lub jakiś czujnik , albo regulator jest taki mały? wkażdym bądź razie bylo troche syfu na nim , jutro wleje dodatek do paliwa i okaże się co dalej, narazie Dziekuje za podpowiedzi
P.S filter paliwa był wymieniany razem z wymianą oleju czyli odpada.... chyba że mi sprzedali nie ten co miał być ?
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Zajrzałem pod swoje ducato i ten regulator jednak jest z przodu, jest na wysokosci bagnetu ale dostep masz od dolu, mniej wiecej 15cm pod tym czujnikiem co zaznaczyles, nie widac go na twojej fotce jak bys miala jakas fotke przedniego spodu silnika to napewno go widac.
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Witam , po dłuższej przerwie wracam do tematu
kolego Kubal , wiem gdzie jest już ten regulator, pytanie czym go wyczyścić ? WD 40 ?
no i jakie ma mieć ciśnienie paliwa na wolnych obrotach - podłączyłem pod kompa odczytało 450 bar ? jak przegazuje do 3 tyś obr. to dochodzi do ok 513 bar
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
ogólnie jak go wykręcisz to najlepiej go przedmuchac i przemyć ropą tak mi sie wydaje zobacz czy są na nim jakies opiłki czy inny brud, jeśli są opiłki to oznacza że pompa już sie męczy powoli u mnie sie blokowal przez kiepskiej jakości polskie paliwo musialem czesto filtr wymieniac teraz sie to uspokoiło, jeśli będziesz mial więcej czasu proponuje gruntowne czyszczenie układu paliwowego łącznie z bakiem, wymianą filtra itp.
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Witam, odświeżam temat , po przeczyszczeniu regulatora problem znikł , natomiast dziś znów odczytuje ten sam problem po wymianie filtra paliwa ( na Filtron ) czy ktoś mi może powiedzieć jaki jest oryginalny filtr paliwa dla Ducato 2.8 JTD 130 KM 2003 r. lub jaki polecacie ? niestety stary filtr został wyrzucony...
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
czy silnik dalej gasnie czy tylko pokazuje błąd? Po wymianie filtra zapowietrza się układ u mnie było to samo,myśle że jeśli często sięto zdarza to pompa pewnie do regenarcji, słyszałem że gruntowne czyszczenie zbiornika i bardzo dobry filtr paliwa załatwiaja sprawe[/u]
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
silnik nie gaśnie , natomiast samochód " widzi" duże górki na autostradach, nawet zwalnia np. z 140 do 100km/h mimo iż ma 130 KM i jedzie na pusto ?? wiem że mój nie poleci więcej jak 155km/h (słyszałem że są wersje co lecą ok. 170 )
myśle że jest to spowodowane przez Filter paliwa? słyszałem że Filtry marki Filtron to jakaś pomyłka... ?? jakie marki filtrów polecacie ?
Re: ( Fiat Ducato ) błąd P0191 czujnik cisnienia listwy.
Witam podłącze się do tematu
Mam problem podobny aczkolwiek troszkę inny przystąpię do problemu jaki mnie spotkał
Otóż Fiat Ducato 2.8 JTD 2004rok motor wyjęty do uszczelnienia na łączeniu bloku (i zawieziony do blacharza) przy okazji rozrząd zmieniony. Po zapakowaniu motoru do auta rzucił palenie. Z plaka pali i nic więcej. Regulator na pompie czyszczony (czy powinien na teście pukać czy coś?) zaworek sprawdzony, czujnik ciśnienia chyba nic do tego nie ma?
Wyskakuje błąd P 0191 Regulator ciśnienia. Wymienić na nowy ale czy na pewno ? bo do najtańszych nie należy żeby go sobie nabyć i się okaże że to nie to to zostanie jako ozdoba na segment
Może ktoś z was spotkał się z takim problemem (może to pompa wysokiego?)
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.