Witam mam problem z swoim stilo 1.9 jtd 115 km samochód jeździ normalnie ma moc nie kopci ale wyje turbo myślałem że to dziura w dolocie bo sprawdzałem go na kompie i turbo ciśnie do 2500/2600 więc ciśnie oleju nie bierze nie ma zbyt dużego luzu na wirniku błędów też nie ma co najdziwniejsze po odłączeniu overbostera wycie niknie .Czyściłem over boster niby działa nie wiem czy jest sens go wymieniać orientuje się ktoś jak działa w tej turbinie zmienna geometria ?? czy zmienna geometria może mieć coś do wycia turbiny ??? Z góry dzięki za jakie info w tym temacie .
Mam to samo wycie tak od 1100 do 1800obr. potem juz syczenie turbo regenerowane dmucha dobrze overboost nowy. Męcze sie z tym juz 2 lata i nie wiem co jest grane. Tak jak mówisz odpiecie wezyka overboost ucisza.
http://www.youtube.com/watch?v=Q98kYoxFo94
Pisałem do kolegi i tez nie ma pojecia co to moze byc
na 100% krzywa ośka turbo. Miałem to samo, była wykrzywiona o 0,06 mm
wg speców od turbo dzieje się tak w wyniku przegrzania lub jak w moim przypadku uszkodzona łopatka w części zimnej
wyminiłem cały wkład turbo na oryginał (jakaś angielska firma ma podpisane licencje z garett)
nam 2 lata gwarancji czy jakoś tak
całkowity koszt ze wszystkim to kwota mniej niż 2k
pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
na 100% krzywa ośka turbo. Miałem to samo, była wykrzywiona o 0,06 mm
wg speców od turbo dzieje się tak w wyniku przegrzania lub jak w moim przypadku uszkodzona łopatka w części zimnej
wyminiłem cały wkład turbo na oryginał (jakaś angielska firma ma podpisane licencje z garett)
nam 2 lata gwarancji czy jakoś tak
całkowity koszt ze wszystkim to kwota mniej niż 2k
pozdrawiam
No ja miałem regenerowaną i dalej mam to samo wszystko działa ok tylko ten gwizd w dolnym zakresie obrotów) jak karetka. Jak odlaczam przewod podcisnienia od zaworu overboost to jest cisza. Mi w serwisie turbo tłumaczyli ze to zmienna geometria przy małych obrotach te łopatki maja niewielki uchył przet to powietrze jak przepływa to gwizdze gdy obroty rosna to one sie coraz bardziej otwieraja i juz tego nie słychac a czy to prawda to juz sam nie wiem
przykro mi, że miałem rację bo to duże koszty. _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.