dziś byłem na geometrii kół, oczywiście przyczyna taka że było wymieniane całe zawieszenie. autko w miarę prosto jechało, wyjechałem po geometrii kół no i zaczeło mnie dopiero znosić. pojechałem odrazu na reklamacje. czekam teraz na wizyte, jeszcze dzis. stwierdzil ze byc moze koła cza przełożyć z tyłu na przód i w tedy jeszcze raz zobaczyć oczywiście to tam na miejscu u niego się dowiem co i jak dalej.
Powiedzcie mi zna się ktoś na druczkach z geometrii kół, jeżeli tak to prosiłbym o to jak go się interpretuje??
Jedno mnie zaniepokoiło bo on stwierdził że nie ma w przodzie regulacji do kątów kół i że to można tylko ustawić przy montażu zawieszenia czy coś takiego.
przełożył mi koła z tyłu na przód a z przodu na tył, też mnie ściąga ale w drugą stronę, czyli wina jest po stronie opon , lub może felg, te na przodzie co były to były trochę zużyte . Myślałem o kupnie opon i teraz wiem że dość są zużyte to i na nich mnie ściąga, zobaczę jak będzie na nowych.
hmmm a jak byles na zbieznosci kolek to ile ci wyszlo
bo zakres jest +-1 (najlepiej 0) a bravo ma na przodzie regulacje kata kół regulawalem chyba 2 raz w ciagu miesiaca bo wymienialo sie to i owo wiec hehhe moze czas na zmiane mechanika
chyba mowisz o regulacji na drążku zaczym idzie znoszenie na jakąś strone, to mi wyregulował, ja bym to nazwał regulacja pozioma a mi chodzi dokładnie o regulacje taką żęby można było zmienić kąt kół co do płaszczyzny podłaża tą tak jakby pionową-i tej stwierdził że nie ma. każdy model rocznikowo ma inny zakres. Później pokaże na forum mój odcinek ale to w weekend. jak już to mi wykazywało coś po przecinku a ty mówisz o całościach to to już krytycznie.
on powiedział że za stare auta to są żeby było w normie przy tak dokładnym sprzęcie, może miał racji trochę, nie mogl powiedziec ze ma rozwalone zawieszenie bo jest całe wymienione, sam nawet stwierdził bo kazałem mu zobaczyć i wywnioskować czy nowe jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Zawieszenie-uklad hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.