Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Marea ) Marea 1.9TD, JTD czy 2.4TD, JTD?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Marea ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolt102

Czytelnik



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 7


Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 26 Lut 2008, 14:22
Temat postu:

Marea 1.9TD, JTD czy 2.4TD, JTD?


Witam expertów tematu.
Jestem laikiem w tym temacie. I mam 4 pytania:
1. Zamierzam kupić Marysie ale nie wiem który silnik? Mam do wyboru 4 opcje:
1. 1.9 TD
2. 1.9JTD
3. 2.4TD
4. 2.4JTD

2. Słyszałem, że te 1.9 są wadliwe bardziej od tych 2.4
I teraz bym prosił o opinie który silnik?

3. Czy te silniki TD bez J też są dobre?

4. I jak wygląda proble części do tych 2.4?
Bo czytałem tu na forum opinie jednego użytkownika, że ciężko z częściami.
Bardzo bym prosił o opinie przed moim zakupem.
Powrót do góry
small172

Dyskutant



Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 89
Skąd jesteś (miejscowość / region): szczecin
Posiadane auto: fiat marea 1,9TD
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 26 Lut 2008, 14:39
Temat postu:

Re: ( Fiat Marea ) Marea 1.9TD, JTD czy 2.4TD, JTD?


ja jezdze 1,9td i jestem bardzo zadowolony autko ma przejechane 190tyśkm gdzie sam z tego zrobilem 20tys w ciagu roku i niemialem jeszcze zadnego problemu 1,9td napewno lepszy niz 2,4
Powrót do góry
gadu-gadu
gurzaj78

Dyskutant



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 76
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: toledo 96', 1.8i+ octavia 2 1.9tdi 09'
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 26 Lut 2008, 19:20
Temat postu:

Re: ( Fiat Marea ) Marea 1.9TD, JTD czy 2.4TD, JTD?


jtd to motory na common rail, bardziej skomplikowane i wymagajace czytaj=drozsze w ew.naprawie.