Jak szybko i sprawnie?
Hm..
Dobry zestaw kluczy i ściagacz do sprężyn.. i odpowiednie umiejętności.
Do tylnych amorów dobrze mieć dodatkowy podnośnik do wahaczy.
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 641 Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok Posiadane auto: Fiat CC 704 1997
Piwa: 1/1
Wysłany: Sro 12 Mar 2008, 21:19
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Amortyzatory
najwazniejsze to musisz zaopatrzyc sie w zaciski do sprezyn ;] a reszta to patologia pijany by to wymienil .. oczywiscie o przod chodzi ;] jak cos to sie pytaj.
Dołączył: 29 Gru 2007 Posty: 211 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ruda Śląska Posiadane auto: CINQUECENTO 900
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 20 Mar 2008, 00:34
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Amortyzatory
co trzeba jeszcze wymienic przy przednich amortyzatorach? gumy i te silent blocki czy rownie trzeba jakies gumy co z góry zakladamy? _________________ ]
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Pią 21 Mar 2008, 17:53
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Amortyzatory
siemaneczko
ja właśnie uzdatniam swój bolid i wczoraj wymieniłem amorki w tyłu.
jeśli masz kanał to potrzebna tylko dobra mocna "17"
mocna bo ciężko było ruszyć , ale jakoś poszło
przy okazji zmieniłem tuleje wachacza ( ale to był już koszmar) _________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 956 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKIE Posiadane auto: VW polo 1.4 MPI
Piwa: 3/2
Wysłany: Pon 24 Mar 2008, 22:58
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Amortyzatory
he he he
właśnie sobie to wyobraziłem jak wkładam palec w starą tuleję zaginam go i wyciągam z wachacza
a potem wciskam nowe tulejki w 2 palcach
a na serio to nie łatwo je wycisnąć na mocnym imadle. sporo się trzeba na męczyć i dobrać odpowiedniej średnicy tuleję do wyciśnięcia starej.
ale miałem autko u znajomka na kanale i jakoś to poszło.
sam, bez kanału i zaplecza nażędziowego bym się tego nie podją.
_________________ POLO 1.0 OSZCZĘDNY, NIE SZYBKI już nie
POLO 1.4 KOMPROMIS POMIĘDZY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.