Witam. Czy ktoś z kolegów wie jak ryglowana jest klapka wlewu paliwa , tzn. czy mechanizm ryglujący ( najprawdopodobniej jakiś serwosilniczek ) blokuje klapkę po lewej stronie ( tu gdzie zaczep ) czy po prawej ( tu gdzie oś obrotu klapki ). Na fotkach z alledrogo nie widać żadnego przyłącza po stronie osi i to by mi bardziej pasowało bo demontaż z tej strony raczej trudniejszy ( od strony nadkola pod tapicerką bagażnika, dwie nakrętki ). Lewa strona to odkręcenie trzech imbusów dostępnych bez problemu. Zanim sie do tego zabiorę ( nie rygluje mi klapki po zamknięciu drzwi ) byłoby dobrze wiedzieć z której strony temat zaatakować bezstresowo. Dzięki za jakiekolwiek info w tej sprawie. Pozdr. ART.
Witam. U mnie sprawa wygląda tak : po zdemontowaniu "siłownika" ( trzy imbusy po lewej stronie we wnęce wlewu paliwa ) okazało się, że nie ma siłownika ( dlatego cudzysłów ) do zamykania klapki. Zakupiłem takowy i myślałem, że po kłopocie - wtyczka, trzy imbusy i spokój, ale okazało się że nie mam w instalacji przewodów z wtyczką które to sterują siłownikiem. Jak się okazało moja wersja nie ma takiej opcji. Oryginalnie siłownik zamykający klapkę podpięty jest równolegle do siłownika zamykania-otwierania drzwi kierowcy ( kabelki pomarańczowo-czarny i pomarańczowo-zielony, w wiązce pod plastikiem na lewym progu ). Ponieważ jak wspomniałem brak jest u mnie tych przewodów muszę wykonać taki patent by podać na tył samochodu dwa kabelki po przełączniku ON-OFF-ON ( skrajne pozycje niestabilne ) który będzie podawał raz + - i odwrotnie. Właśnie dziś na stole wypróbowałem ten patent i wszystko działa bez najmniejszych problemów. Na jutro przewiduję montaż w samochodzie. Rozwiązanie proste i skuteczne. Brakuje mu tylko sygnalizacji stanu zamknięte - otwarte ale to pozostawiam na później. W Twoim przypadku jeśli siłownik zamykania drzwi kierowcy działa a klapka się nie blokuje to : brak połączenia na złączu przy drzwiach ( wtyk i gniazdo na przednim słupku ) , przerwa na kabelkach ( pom-czarny i pom-zielony ) w kierunku do bagażnika, wtyczka na siłownikau klapki spadła ( lub nie kontaktuje ), siłownik padł. Braku siłownika jak u mnie nie bierzemy pod uwagę . Pozdr.ART.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.