Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Wto 10 Maj 2011, 11:25
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) Panda 1.1 2004 osiągi zmierzone na hamowni 66KM, 100Nm
Jak nie masz jak wrzucić wykresów? Wykres zapisujesz jako zdjęcia jpg, umieszczasz je na zewnęwtrznym serwerze, np: http://www.fotosik.pl/ i z tamtąd kopiujesz adres obrazka i tu na forum wstawiasz pomiędzy- [img] tu wstawiasz adres obrazka[/img] i jest wszystko wyświetlone. Poniał
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Pią 20 Maj 2011, 11:53
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) Panda 1.1 2004 osiągi zmierzone na hamowni 66KM, 100Nm
Napisz o co w tym skanie chodzi. Co zmajstrowałeś , że zmienił ci się moment Poradź innym co trzeba zrobić aby mieć taki osiągi. Sam skan to żadna porada
Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Panda 1.1 van 4os. 2004
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 22 Maj 2011, 22:57
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) Panda 1.1 2004 osiągi zmierzone na hamowni 66KM, 100Nm
hej
motorek jest fabryczny, żadnych modyfikacji nie przechodził,
sam jestem zaskoczony, także porady nie udzielę.
w ASO też byli zaskoczeni tymi wynikami, tłumaczyli że silnik silnikowi nierówny itd., chwalili za idealny stan silnika (90 tys. już ma)
nie wiem jaki wpływ na pomiar miało paliwo wówczas zalane (v-power sh),
autko było świeżo po przeglądzie, olej, świece, regulacja zaworów,
Re: ( Fiat Panda ) Panda 1.1 2004 osiągi zmierzone na hamowni 66KM, 100Nm
Paliwo by ci tyle nie dało.
Moc i moment deklarowane przez producenta to są wartości orientacyjne. Silniki mogą mieć mniej, mogą mieć więcej. Silnik 1.1 FIRE jest to moim zdaniem najlepszy silnik Fiata od czasów Twin Cama Lamprediego, ponieważ jest on w stanie bez remontu kapitalnego wytrzymać przebiegi zbliżające się do miliona km, jest bardzo dobrze tuningowalny i przeważnie ma więcej mocy niż deklarowana. Oglądałem trochę wykresów tych silników i przeważnie zamiast 54 koni jest, 60-62. Zależy sporo też od docierania, serwisu, regulacji.
Generalnie jak ktoś chce wzmocnić FIREa to można na turbo lub na N/A wykręcić 100KM i ten silnik polata 300 albo i 400 tyś. km. Natomiast można wykonać podstawową modyfikację GT, która polega na doprowadzeniu elementów silnika do mas idealnych zakładanych przez producenta i ew. osiowaniu wału. Powoduje to wzrost osiągów przy SPADKU zużycia paliwa i WZROŚCIE trwałości.
Przy takim wykresie prawdopodobnie masz silnik blisko wykonania idealnego.więc GT by wiele nie dał ale może jeszcze coś by urwało... W sumie mogło tak być że silnik ma potencjał pod 62KM i te dalsze 4 zyskałeś na paliwie. Możesz więc jechać do dobrego zakładu chiptuningującego i powinni 70KM wyciągnąć przy zachowaniu dotychczasowej charakterystyki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Panda ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.