Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sanok(podkarpacie) / Wrocław(dolnoslaskie) Posiadane auto: Fiat Bravo HGT
Piwa: 0/4
Wysłany: Wto 14 Cze 2011, 20:04
Temat postu:
Bravo z HGT na HGTT ;)
Witam!
Mam kilka pytań, przeszukałem troche interenet i różne fora, ale nie znalazłem nic konkretnego. Chodzi mi o uturbienie mojego HGT. Wszyscy piszą o przekładce silnika z Coupe 2.0 20vt, bo taniej itd. Fajnie. Jednak dorwać taki silnik w dobrym stanie graniczy z cudem, po drugie włożyłem trochę już w ten motor i szkoda byłoby mi się z nim rozstawać. Z tego co się orientuje silniki 2.0 20v 155KM i 2.0 20vt 220KM nie wiele się różnią wiec myslę, że wiele nie trzeba bedzie robić przy samym silniku. Koszt samej turbiny to ~1500zl + osprzęt, a to i tak chyba taniej niż silnik z coupe. Czytałem również, że przy sprężeniu 0,6-0,8 bar'a nie trzeba kuć silnika(ile w tym prawdy? niestety nie wiem). Ineresuje mnie ile rzeczy musze zrobić, nie interesują mnie narazie koszta, chciałbym tylko wiedzieć co musze włożyć itd. Orientuje się ktoś mniej więcej w temacie? Jesli tak to prosze o pomoc. Jeszcze miałbym prośbę, aby nie mówić, że to koszt 15-20tyś zł. Podkreśle jeszce raz: narazie interesuje mnie tylko 0,6 góra 0,8 bara, na start. Zaieszenie jest zmienione, hamulce są nowe więc o to sie bardzo nie martwie. I jeszce jedno pytanie czy skrzynia wytrzyma taką zabawe.
Pozdrawiam,
Marek.
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 259 Skąd jesteś (miejscowość / region): Leszno WLKP Posiadane auto: Renault Scenic 2000 1.6 16V
Piwa: 10/14
Wysłany: Sro 15 Cze 2011, 17:49
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Bravo z HGT na HGTT ;)
Ja sprzęgło i skrzynie odliczył bym z tej listy:)
Wydech to tak od 1200 do 1500 zł trzeba liczyć
Z tego co ja czytałem to też wynika że przy sprężeniu 0,6-0,8 bar'a nie trzeba kuć silnika:)
Twój motor możesz sprzedać za jakieś max 1500zł i dołożyć kolejne 1500 i myślę że dostał byś silnik z coupe turbo :)Oczywiście nie kupisz go w polsce ale przywieść się da z zagranicy bo autko popularne w paru krajach:)
To i tak taniej nisz uturbić HGT
Kolega z forum BBTP uturbiał 1.6 16V i jakieś 6kafli go to kosztowało i wiele własnej pracy:)Za te pieniądze spokojnie kupisz silnik z coupe przełożysz i na jakieś fajne bajery jeszcze zostanie(Fajne fele)
Taka moja mała opinia:)Pozdro:)))
Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sanok(podkarpacie) / Wrocław(dolnoslaskie) Posiadane auto: Fiat Bravo HGT
Piwa: 0/4
Wysłany: Pią 17 Cze 2011, 00:12
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Bravo z HGT na HGTT ;)
Dzięki bardzo za pomoc, no to włożenie turba wyszło by mi koło 5-6 tysi, a tam mam wszystko + skórzane fotele za 3000 no jest spoko rzecz, tylko tak czy siak turbo muszę dokupić, bo te autka są raczej katowane i za tą kasę raczej będą zjechane na tyle ze zaraz padnie. Musze to jeszcze dobrze przemyśleć bo odłożyć tą kasę to pół-biedy, tylko czy będzie mnie stać do tego zalać? Póki co muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy. Kupiłem rupiecia i muszę w niego cały czas pompować, ale myślę że niedługo będzie nieźle. Jeszce raz dzięki! Pozdrawiam
Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sanok(podkarpacie) / Wrocław(dolnoslaskie) Posiadane auto: Fiat Bravo HGT
Piwa: 0/4
Wysłany: Pią 17 Cze 2011, 11:16
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Bravo z HGT na HGTT ;)
Wiem, ale to ciągle koszta, a to nie to samo co nóweczka. No ale chyba się wstrzymam jak będzie mnie stać zakuć silnik pod 1,4 bara to wtedy bede się bawił, a to daaaaleka przyszłość
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Nadwozie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.