Zależy jak sprawdzane zawieszenie. U mnie na szarpakach było wszystko ok a po naprawie belki przestało stukać bo jednak łożyska poszły się kochać... Trzeba by dźwignąć auto i porządnie jakąś brechą sprawdzić czy jest luz. Może również stukać wydech jak jest uwalone mocowanie.
Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 137 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jasło Posiadane auto: Był Fiat Cinquecento 704, rok produkcji 1997, Obecnie Fiat Bravo 1.9 JTD z 2001 roku
Piwa: 7/13
Wysłany: Czw 11 Sie 2011, 00:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) stukanie z tylu
Łożyska lub amortyzatory, ewentualnie może być duecik
Tak właśnie było w moim przypadku. Stukania po naprawie nie ma ale w dalszym ciągu przenosi mi dziury na budę. Mści się teraz nie sprawdzenie poduszek tylnej belki... A tak swoją drogą zawieszenie w naszych autkach to porażka. Zawsze znajdzie się coś co stuka/przenosi drgania. Pozostaje głośne radio lub ciągłe wkładanie kasy.
Nie cytujemy posta,jeżeli piszemy tuż pod nim.
Zasady Netykiety.
Witam wszystkich. Ja również mam problem z zawieszeniem w swojej bravie 1.4 12v tyle, że chodzi o przednie zawieszenie. Od pewnego czasu podczas hamowania da się odczówać niemiłosierne bicie prawego przedniego koła. Wygląda to mniej więcej tak jakby ktoś fedrował młotem pneumatycznym, tzn. bicie jest tak intensywne a właściwie to już sam nie wiem czy jest to bicie czy aż tak intensywne bicie koła, dodam że podczas jazdy na nierównościach koło staje się tak jakby drętwe a w kokpicie wszystko się trzęsie, ale najgorzej jest podczas hamowania z dużych prędkości. Wykonałem już kilka prac mających na celu wyeliminowanie tych drgań. Środki zapobiegawcze jakich się podjąłem to przetoczenie tarcz hamulcowych, wymiana łączników stabilizatora i końcówek drążków, ustawienie zbieżności następnie wymiana amortyzatorów i klocków hamulcowych, wyważenie kół, a na koniec wymiana prawego wahacza. Dodam, że wahacz był używany na jednej tulei był niewielki luz ale w porównaniu ze starym wahaczem zakupiony był jak nowy. Nie wiem jak sprawa miała się z końcówką wahacza czyli z tzw. sworzniem, wydawał się porządku. Nie wiem już co mam robić po mimo tylu nowych części usterka w ogóle nie ustała. Dodam że prawa strona auta jest bez zarzutu. Proszę o pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Zawieszenie-uklad hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.