Przeszukałem już chyba całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na bolączki mojego Stilo 1,6 103KM.
Jestem po czyszczeniu przepustnicy, wymianie czujnika położenia wałka rozrządu, wymianie filtra powietrza, świec, autoadaptacji... i nadal
silnik nierówno pracuje na obrotach jałowych, poszarpuje nim, brak mu mocy. Gdy jest zimnym i od razu po odpaleniu usiłuję ruszyć to po daniu gazu dławi go tak że można głowa szybę wybić... dzieje się tak niezależnie od tego czy jest na Pb czy LPG. Jedyny błąd jaki wykrywa FES to błąd czujnika klimatyzacji - ale to raczej nie jest powodem moich problemów.
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1041 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza Posiadane auto: Ford Fokus 1.6 diesel 2011r MODERATOR
Piwa: 43/16
Wysłany: Pon 22 Sie 2011, 19:22
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Nierówne obroty, szarpie silnikiem, brak mocy...
Kilka dni temu na forum opisywalem swój problem w outlander 1.Objawy bardzo podobne jak u ciebie.U mnie jeden wałek rozrządu przestawiony był o dwa zęby.Skończyło się na wymianie rozrządu.Nie znaczy że u ciebie musi być to samo.
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
Wysłany: Pon 22 Sie 2011, 19:53
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Nierówne obroty, szarpie silnikiem, brak mocy...
silniki stilo 1,6 maja wade fabryczną- zsuwający sie pasek rozrzadu. lepiej jedz (albo jeszcze lepiej zaholuj) samochod na zmiane paska. masz szczescie ze tylko przeskoczył bo mogby (i moze ) narobic wiecej szkód (silnik jest kolizyjny) _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Re: ( Fiat Stilo ) Nierówne obroty, szarpie silnikiem, brak mocy...
Z paskiem powinno być wszystko w porządku, bo aby zmienić czujnik położenia wałka rozrządu mechanik musiał rozbierać i na nowo ustawiać rozrząd.. także stawiam że to nie wina rozrządu
Re: ( Fiat Stilo ) Nierówne obroty, szarpie silnikiem, brak mocy...
A ja stawiam ze nieopatrznie źle go ustawił, wystarczy o jeden ząbek żeby cuda dziać się zaczęły. To się często zdarza. Poza tym jeśli nie był zakładany nowy pasek to mógł sobie przeskoczyć. Pasek rozrządu zakłada się za każdym razem nowy bez względu czy dopiero był zmieniany czy nie, tj. związane z jego naciągiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.