Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
Wysłany: Sob 27 Sie 2011, 10:02
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
jezeli wstawisz swiatła o mocy 100w to... kazda kontrola drogowa ( i diagnosta) zabierze dowód bo samochód nie bedzie spełniał homologacji. poza tym mozesz uszkodzić reflektory gdyż są mocniejsze i wydzielają wiecej ciepła (reflektory stopią się) jezeli chcesz wiecej swiatła to ... sprawdz reflektory czy nie są zmatowiałe i kup zarówki o lepszej jasności npi:
http://moto.allegro.pl/h1-osram-night-breaker-plus-90-duo-pack-i1770023975.html
pamiętaj tylko że mają skróconą żywotność i czasami mogą szybciej "paść" _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Sob 27 Sie 2011, 11:08
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
Nie kupuj żadnych wynalazków z allegro licho wie jakiej jakości, gdyby to było coś dobrego to byłoby powszechnie sprzedawane w sklepach a nie jest.
Co do 100W to pierwszy policjant w złym humorze któremu zaświecisz po oczach powie krótko: zabieram panu dowód albo: proszę wymienić żarówki na normalne lub zabieram dowód i co wtedy zrobisz na drodze?
Pozostaje jeszcze kwestia że w przypadku kolizji rzeczoznawca oglądający Twój samochód sprawdzi Ci światła bo zaczęli na to patrzeć i odmówią Ci odszkodowania z powodu niewłaściwych świateł.
A weź pod uwagę że na drodze nie jesteś sam i ludzie którym świecisz po oczach bluzgają na Ciebie od ostatnich, sam nieraz wyzywam od debili jak ktoś mi świeci w oczy, nieraz patrzyłem jak tu podejść do typa i powiedzieć mu: zrób sobie światła cymbale
Kup markowe, wklejam link do taniego sklepu:
https://www.hurt.com.pl/?o=shpc&i=222 _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 1158 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin Posiadane auto: Fiat Panda 1.1 2008
Piwa: 49/14
Wysłany: Sob 27 Sie 2011, 12:34
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
Dokładnie tylko markowe i sprawdzone,polecam Philipsy plus 30% więcej światła i uwierz mi efekt od zwykłych H4 jest piorunujący.Tak więc kup sobie jakieś Osram lub Philipsy plus 30% światła,takie wynalazki 100 watt to palą instalację,topią klosze,w najgorszym przypadku spalisz auto,a i problemy z policją,przeglądami itp. A jak klosze już stare i odbłyśniki nie dają rady to trzeba klosze zmienić a nie żarówki na 100 watt.
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): NMR Posiadane auto: W_fazie_poszukiwan
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Sie 2011, 16:30
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
Najlepszym rozwiazaniem jest dolozyc troche wiecej i kupic zenony i cieszyc sie dobra widocznoscia. co do tych 100-watowych odradzam , osram philips - nie polecam ze wzgledu na krotka zywotnosc i to ze kiepsko mimo wszystko daja rade w nocy przy mokrej nawierzchni niestety . testowalem juz roznie zarowki na makaronach i niestety tylko wersje wyposazone w zenony , pozwalaja na komfortowe przemieszczanie sie z punktu 1->2 w nocy.
Pozdrawiam
kolego przerabiałem juz kiedyś to co ty chcesz zrobić,światła nie wiele więcej mimo że 100wat,ale powypalałem sobie połączenia na złączkach i bezpiecznikach(masz to zapewnione).Mam światła soczewkowe i żarówki OSRAM za 68zł.i naprawdę jest idealnie.pięknie ułożone światło i spory zasięg.Żarówki ze względu na to że nie mam swiateł dzinnych pracują dziennie po 50km i zawsze 2lata bez problemu.
Światła drogowe nie są łączone z mijania.To są dwa osobne obwody.Większość aut śmiga na żarówkach H4 i H7 o standardowej mocy i nie ma problemów z widocznością,pod warunkiem że sprawne są reflektory i instalacja elektryczna.100W?Szkoda lamp i przekaźników,a jeżeli ich nie ma to też przełącznika świateł.
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): NMR Posiadane auto: W_fazie_poszukiwan
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 29 Sie 2011, 12:39
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
PiotrMFIRE napisał:
Łebek, jak ja cię spotkam z lewymi ksenonami to ci osobiście rozwalę te reflektory.
Chcesz mieć więcej światła to zmień odbłyśniki, ustaw reflektory, daj dobre żarówki H4 i ew. podłącz sobie baterię reflektorów dalekosiężnych.
Skoro to bravo wiec posiada reflektory soczewkowe wiec dla czego nie moze zalozyc ksenonow??? Rozumiem , ze pewnie nie raz zostales oslepiony (ale zadaj sobie pytanie czy byly odpowiednio zamontowane bo jezeli ktos wrzuca ksenon do lampy, w ktorej go byc nie powinno , to nie tylko oslepia innych , ale i w niektorych warunkach atmosferycznych samego siebie) . jeslli posiada reflektory soczewkowe - motuje xenon + spryskiwacze na lampy jezeli takowych nie posiada , a co do samopoziomowania to mozna ustawiac recznie jesli nie posiadamy tego .... dobre ustawienie zenona poprawia znacznie widocznosc i nie przeszkadza innym.
Łebek, jak ja cię spotkam z lewymi ksenonami to ci osobiście rozwalę te reflektory.
Chcesz mieć więcej światła to zmień odbłyśniki, ustaw reflektory, daj dobre żarówki H4 i ew. podłącz sobie baterię reflektorów dalekosiężnych.
Skoro to bravo wiec posiada reflektory soczewkowe wiec dla czego nie moze zalozyc ksenonow??? Rozumiem , ze pewnie nie raz zostales oslepiony (ale zadaj sobie pytanie czy byly odpowiednio zamontowane bo jezeli ktos wrzuca ksenon do lampy, w ktorej go byc nie powinno , to nie tylko oslepia innych , ale i w niektorych warunkach atmosferycznych samego siebie) . jeslli posiada reflektory soczewkowe - motuje xenon + spryskiwacze na lampy jezeli takowych nie posiada , a co do samopoziomowania to mozna ustawiac recznie jesli nie posiadamy tego .... dobre ustawienie zenona poprawia znacznie widocznosc i nie przeszkadza innym.
Jesli nie rozumiesz to Ci wytlumacze w prosty sposob - te reflektory nie maja homologacji na xenony i mozesz sobie zamontowac spryskiwacze i co jeszcze chcesz, a i tak dalej jest to niezgodne z prawem
Łebek, jak ja cię spotkam z lewymi ksenonami to ci osobiście rozwalę te reflektory.
Chcesz mieć więcej światła to zmień odbłyśniki, ustaw reflektory, daj dobre żarówki H4 i ew. podłącz sobie baterię reflektorów dalekosiężnych.
Nigdy bym się nie bawił w pseudo ksenony, poza tym nie wiedziałem ze 100W nie jest legalne, w takim razie odpadają bez dyskusji. H4 są zamienne za H1?? i reflektory dalekosiężne to chodzi o dodatkowe lampy?
Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 300 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Marea Weekend ELX 1.8 16V'2000
Piwa: 28/1
Wysłany: Pon 29 Sie 2011, 21:12
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
Żarówki H1 i H4 różnią się dwoma zasadniczymi cechami.
H1 jest jednowłóknowa, a H4 jest dwuwłóknowa czyli posiada dwa włókna żarzące się,jedno do świateł mijania,drugie do drogowych-długich.
Różnią się obudową-cokołem więc nie można ich wetknąć w byle reflektor.
Lampa z żarówką H4 jest większa i ma ryflowane szkło.
H1 stosowane są do pojedyńczych reflektorów.
Żarówki H1 i H4 różnią się dwoma zasadniczymi cechami.
H1 jest jednowłóknowa, a H4 jest dwuwłóknowa czyli posiada dwa włókna żarzące się,jedno do świateł mijania,drugie do drogowych-długich.
Różnią się obudową-cokołem więc nie można ich wetknąć w byle reflektor.
Lampa z żarówką H4 jest większa i ma ryflowane szkło.
H1 stosowane są do pojedyńczych reflektorów.
Oki czyli do moich reflektów jakim cudem można włożyć H4???? i JAKI Cel?
Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 300 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Marea Weekend ELX 1.8 16V'2000
Piwa: 28/1
Wysłany: Pon 29 Sie 2011, 23:45
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Żarówki H1 100W, czy warto?
[/quote]większych bzdet nie słyszałem...[/quote]
Kolego lkchbz.
Wyjdź z dupy i napisz o co ci chodzi.
Co twoje posty wnoszą do dyskusji?
Może je wykropkujesz jak masz to w zwyczaju robić?
Witam serdecznie Kolegę Łebek. Mam pytanko odnośnie maga dziwnych reflektorków. Tj Koledze w tym samym punkcie świecą normalne jak i po zapaleniu długie. Jeśli tak to poprzedni właściciel po prostu zmienił sobie siedzisko. W oryginale reflektory czy ryflowane czy też soczewkowe mają w osobnych łożach żarówki H1 od grilla długie posuwając się w kierunku błotników norma i kierunek wraz z postojowymi. Co do możliwej przeróbki jaki u Kolegi występuje jest to celowe działanie. Osobiście spotkałem się z półgłówkami którzy przerabiali sobie wsady tak aby żarówka H4 świeciła wraz z długimi ( oczywiście były ustawione światełka na maxa w Glebę tak aby nie oślepiały innych użytkowników dróg ) a i policja nie miała do czego się przyczepi bo po zapaleniu długich owe zapalały się tak jak przewidziano, czyli w swoim miejscu. Tylko pamiętać trzeba że każde podwyższenie mocy niszczy odblaski i po jakimś czasie to i owe przestaną po prostu oświetla drogę. Co do jakości i wydajności żarówek z autopsji polecam osobiście Osram Night Breaker. Pozdrawiam
Witam serdecznie Kolegę Łebek. Mam pytanko odnośnie maga dziwnych reflektorków. Tj Koledze w tym samym punkcie świecą normalne jak i po zapaleniu długie. Jeśli tak to poprzedni właściciel po prostu zmienił sobie siedzisko. W oryginale reflektory czy ryflowane czy też soczewkowe mają w osobnych łożach żarówki H1 od grilla długie posuwając się w kierunku błotników norma i kierunek wraz z postojowymi. Co do możliwej przeróbki jaki u Kolegi występuje jest to celowe działanie. Osobiście spotkałem się z półgłówkami którzy przerabiali sobie wsady tak aby żarówka H4 świeciła wraz z długimi ( oczywiście były ustawione światełka na maxa w Glebę tak aby nie oślepiały innych użytkowników dróg ) a i policja nie miała do czego się przyczepi bo po zapaleniu długich owe zapalały się tak jak przewidziano, czyli w swoim miejscu. Tylko pamiętać trzeba że każde podwyższenie mocy niszczy odblaski i po jakimś czasie to i owe przestaną po prostu oświetla drogę. Co do jakości i wydajności żarówek z autopsji polecam osobiście Osram Night Breaker. Pozdrawiam
Oki, dzięki. W sumie zdecydowałem kupić jakieś lepsze, ale zwykłe H1 55W, nie chce nic przerabiać i cudować Lampy mam ryflowane a nie soczewkowe, aczkolwiek sąsiad ma w marea soczewkowe i twierdzi ze moje lepiej świecą, odbłyski zdaje mi się że są ok, a w razie czego to po ile można dostać?
Kolego samych odbłyśników no niestety nie da rady zakupi. Jeśli masz uszkodzone w swoim autku a przy ryflowanych kloszach można to zaobserwować bez problemu ( będą zżółknięte ) to pozostanie tobie rozebranie klosza i regenerowanie części, lub oddanie do roboty fachowcowi, jeśli będzie taniej niż zakup nowych. Ja osobiście jestem zadowolony z soczewek i osramów. No wiadomka że światełka fiacików ogółem są do kitu no ale cóż.
Kolego samych odbłyśników no niestety nie da rady zakupi. Jeśli masz uszkodzone w swoim autku a przy ryflowanych kloszach można to zaobserwować bez problemu ( będą zżółknięte ) to pozostanie tobie rozebranie klosza i regenerowanie części, lub oddanie do roboty fachowcowi, jeśli będzie taniej niż zakup nowych. Ja osobiście jestem zadowolony z soczewek i osramów. No wiadomka że światełka fiacików ogółem są do kitu no ale cóż.
A to w takim razie jest ok. bo moje są idealnie srebrne jak lustro może wystarczy po prostu zmienić żarówki na lepsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.