Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 334 Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko Posiadane auto: Było: CC700, 1997/1998, AISAN, PUNTO 1.1 S 1998r., Ford Mondeo MK2 1,8TD 1999. Obecnie STILO 1,9JTD MW 115KM 2003R
Piwa: 16/3
Wysłany: Wto 27 Wrz 2011, 10:28
Temat postu:
Wtyczka od czujnika obrotow/predkosci walu korbowego
Witam!
Dzis planuje wymiane czujnika bo wczoraj autko mnie zawiodlo: loose connection, zgaslo kilka razy itd...blad P0335 wskazuje na ten czujnik.
Czujnik juz wiem gdzie jest i jak sie do niego dobrac, ale w ktorym kierunku idzie kabelek do kostki? wiem ze gdzie w gore silnika ale dostep do niego pewnie od gory?
Moze ktos wskazac zebym nie musial dzisiaj z mechanikiem szukac igly w stogu siana? _________________ Pozdrawiam:
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 334 Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko Posiadane auto: Było: CC700, 1997/1998, AISAN, PUNTO 1.1 S 1998r., Ford Mondeo MK2 1,8TD 1999. Obecnie STILO 1,9JTD MW 115KM 2003R
Piwa: 16/3
Wysłany: Sro 28 Wrz 2011, 07:54
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Wtyczka od czujnika obrotow/predkosci walu korbowego
Witam
dzieki za odpowiedz, choc sporo za pozna .
Ale to nic. Mechanik kumaty i szybko poszlo...
Jak na razie autko chodzi bez zadnych zarzutów. _________________ Pozdrawiam:
Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 1123 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik/ Wodzislaw Śląski Posiadane auto: Fiat Stilo Active 1.9JTD 80KM, Mercedes 190 D 2.0 1990r
Piwa: 64/3
Wysłany: Sob 01 Paź 2011, 09:47
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Wtyczka od czujnika obrotow/predkosci walu korbowego
Co by to był za mechanik jakby nie umiał znalezć złączki, po nowym czujniku widać jak długi jest kabelek _________________ Lubię browary.....latem zimne, zimą ....zimne
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Sob 01 Paź 2011, 10:45
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Wtyczka od czujnika obrotow/predkosci walu korbowego
Mechanicy to nawet nie potrafią poprawnie zdiagnozować usterki tego czujnika więc i z przewodami mogą mieć problem.
Mnie już nic nie zdziwi, kiedyś kupiłem Poldka serwisowanego w ASO i miał pasek rozrządu przestawiony o jeden ząbek.
Facet pozbył się samochodu bo silnik mu dzwonił i brakowało mocy.
W tym silniku gdzie są jedynie dwa koła zębate obok siebie bez napinaczy i blokad przestawienie paska to skrajna nieudolność albo kretynizm.
Więc czego oczekujesz od mechaników. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.