moje pytanie moze wyda sie banalne ale nie mam pojęcia :p czy jak mam do wymiany wahacz i tuleje wahacza to czy w naszych autach nie jest przypadkiem tak ze nie da sie wymienic samych tulei ???? tylko sa na stałe tłoczone w wahacz myśle że zrozumiale napisałem
Nie napisałeś czy chodzi Ci o przedni, czy tylny wahacz.
W przednich wahaczach da się wymienić same tuleje (silentblocki), nie wymienny jest sworzeń zwrotnicy.
Jednak z doświadczeń innych użytkowników tych aut, wymiana samych tulei mija się z celem, przeważnie dzieje się tak że za jakiś zrobi się luz na sworzniu i wtedy wahacz do wymiany. Przeważnie wymienia się cały wahacz.
Co do tylnych wahaczy, to dostępne są w sklepach zestawy naprawcze tylnych wahaczy.
O sorki oczywiście że chodzi o przedni czyli jesli dobrze rozumiem wystarczy ze kupie np. na Allegro wahacz lewy przedni i nie musze do tego dokupywac jeszcze tuleji ???
Nie nie musisz, ze swojej strony również polecam zakup całego wahacza. Przerobiłem na własnej skórze i wnioski sa jedne, oszczędność niewielka, trwałość i efekt dużo lepszy. Generalnie biorąc pod uwagę jakość naszych wyrobów "drogopodobnych " przestałem oszczędzać na zawieszeniu, różnica w cenie części zwraca się przy częstotliwości płacenia za robociznę
Nie wiem dlaczego.wymieniłem dwa wahacze naraz i nic się nie zmieniło w geometri ,auto świetnie się prowadzi.Myślę,że jeżeli nic nie będziesz kręcić w końcówkach to będzie ok. _________________
no niestety po za wahaczem muszę też wymienić łącznik stabilizatora wiec zbieżność konieczna tym bardziej że zjadło mi cały bieżnik wew w lewej oponie :/ wiec coś tam jest nie tak, ale zastanawiam sie czy robic to samemu czy do mechanika jakies porady, problem podczas wymiany jakis jest czy banał ????
Jeśli masz ku temu sprzęt to banał, osobiście bym jednak poszukał mechanika, który od razu ustawi zbieżność. Oczywiście w cenie wymiany elementów. Spytaj się ile weźmie za samą wymianę a potem negocjuj .
Mi się tak udało, ale ponieważ ustawiali starym sposobem podjechałem na stację diagnostyczną, na której robię przeglądy. Gratis sprawdzili na elektronice, było ok.
Witam.
Czy to wazne czy najpierw wymienie wahacz a po np. tygodniu koncowki drazkow i laczniki stabilizatorow? czy trzeba to wymieniac razem bo to jest wszystko jakos polaczone?
Pewnie dla wielu to oczywiste ale ja jestem swiezak w temacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Zawieszenie-uklad hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.