Witam.
Zauważyłem w zbiorniczku Seicento 900 rocznik 2000 ubytki płynu chłodniczego. Ponieważ jeden z przewodów gumowych sie "pocił" wymieniłem go. Pomimo tego zabiegiu nadal stwierdzam ubytki płynu - przez 1,5 miesiąca około 1 litr. Przejrzałem dokładnie wszystkie połączenia przewodów i nie ma wycieku, chłodnica też jest nowa i szczelna. Zaglądałem pod dywaniki czy zby nie cieknie nagrzewnica lecz też nie. Czy może być przyczyną wadliwa uszczelka pod głowicą?
Od dłuższego czasu zauważyłem też, że żarzy sie kontrolka temperatury płyny w czasie jazdy, czego wcześniej nie widziałem. Wymieniałem czujnik, termostat i nic się nie zmieniło. Może miał ktoś podobny problem?
Pozdrawiam.
Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 6434 Skąd jesteś (miejscowość / region): PolskaPółnocnaTcz. Posiadane auto: CORSA C 1.2/A170 W168 1.7 Diesel/ YAMAHA 1.2 i 1.7 Honda ST1300
Piwa: 147/249
Wysłany: Sro 11 Sty 2012, 13:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) ubytek płynu chłodniczego.
Może zacznij od odpowietrzenia układu chłodzenia ,załączyłeś ogrzewanie i wciągnęło płyn albo powstała poduszka powietrzna. _________________ Regulamin forum dyskusyjnego.
Tako rzecze Zaratustra:
W piwie siła, w winie mądrość a w wodzie zarazki.
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
Wysłany: Sro 11 Sty 2012, 19:04
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) ubytek płynu chłodniczego.
zobacz czy przewody nie da wilgotne po dluzszej jezdzie ewentualnie czy nie ma bialej mazi (tez po dluzszej jezdzie) pod korkiem oleju i czy w oleju nie ma wody _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 1158 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin Posiadane auto: Fiat Panda 1.1 2008
Piwa: 49/14
Wysłany: Sro 11 Sty 2012, 21:55
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) ubytek płynu chłodniczego.
Mogą być delikatne ubytki płynu ale nie takie,płyn paruje,ale w obiegu zamkniętym powinien być poziom cały czas taki sam,może być gdzieś minimalna nieszczelność i płyn po prostu wyparuje.Zobacz na łączeniach przewodów czy nie ma białych osadów,jeżeli są,to oznacza przeciek,zobacz szczególnie nagrzewnicę.Uszkodzona uszczelka pod głowica też będzie zjadać płyn,zobacz czy masz bąble w zbiorniczku wyrównawczym,czy się zapowietrza układ,czy się silnik przegrzewa,stawiam coś na uszkodzoną delikatnie UPG,ale sprawdź objawy,kopcenie na biało,problemy z odpalaniem,olej w zbiorniczku wyrównawczym,przegrzewanie silnika,spadek mocy,spaliny w układzie chłodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Układ chlodzenia
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.