No i alternator naprawiony. Koszt 250zł z tego 150zł elektryk, a 100zł mechanik za montaż/demontaż.
W sumie jak się dowiedziałem, że 250zł to nawet się specjalnie nie dopytywałem co zostało wymienione bo się cieszyłem, że taki niski koszt...
odgrzeje trochę temat , dzisiaj leje cały dzień po przejechaniu przez kilka kałuż i zatrzymaniu zapaliła się kontrolka ładowaniu i odpowiedni komunikat , po chwili bez dodawania gazu zgasła . Przebieg 200000 , pasek nowy nie stwierdziłem oporów na altku przy zakładaniu , jest się czym przejmować czy to raczej wina wody?
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 108 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź Posiadane auto: Fiat Stilo 3d 1.9 jtd, 2004
Piwa: 2/2
Wysłany: Nie 28 Paź 2012, 20:06
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Alternator fail
A masz w całości spodnie, plastikowe osłony błotnika z lewej strony jak stoisz przed maską? Teraz będzie dużo wody na ulicach i każda większa kałuża to zagrożenie dla alternatora.. i spore koszty jak go zalejesz..
Stilo jest czułe na wilgoć i wodę. Przez głębokie kałuże raczej wolno przejeżdżam.. _________________ --------------------
Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 98 Skąd jesteś (miejscowość / region): ruda śląska Posiadane auto: skoda octavia II tour 1.6 + LPG 2012r.
Piwa: 3/3
Wysłany: Sob 13 Wrz 2014, 00:20
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Alternator fail
Ja mam trochę inny problem. W stilaku 1.9 itd straciło się ładowanie- pomiar 11,5 W
Wyjelismy alternator. Naprawili- uszkodzony regulator napięcia i przy okazji wymiana łożysk. Po naprawie na stanowisku ok. Napiecio okolo 13,6.
Po zamontowaniu w aucie komunikat awaria alternatora i dalej prad ladowania 11,5
Czy ktos z was wie o co chodzi???
Pomozcie prosze bo skonczyly mi sie pomysly
Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 98 Skąd jesteś (miejscowość / region): ruda śląska Posiadane auto: skoda octavia II tour 1.6 + LPG 2012r.
Piwa: 3/3
Wysłany: Sob 13 Wrz 2014, 00:37
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Alternator fail
Ja mam trochę inny problem. W stilaku 1.9 itd straciło się ładowanie- pomiar 11,5 W
Wyjelismy alternator. Naprawili- uszkodzony regulator napięcia i przy okazji wymiana łożysk. Po naprawie na stanowisku ok. Napiecio okolo 13,6.
Po zamontowaniu w aucie komunikat awaria alternatora i dalej prad ladowania 11,5
Czy ktos z was wie o co chodzi???
Pomozcie prosze bo skonczyly mi sie pomysly
[quote="4M"]ładowanie- pomiar 11,5 W
Chodzi o VOLTY ?? Tak ??
Wyjelismy alternator. Naprawili- uszkodzony regulator napięcia i przy okazji wymiana łożysk. Po naprawie na stanowisku ok. Napiecio okolo 13,6.
-- Na stanowisku sprawdzane pod obciążeniem czy luz ( to b.ważne ) ??
Od tego bym zaczął --
Pozdr.ART.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.