Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Bravo ) Fiat Bravo GT 1.8



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Bravo ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepe159

Debiutant



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kędzierzyn-Koźle
Posiadane auto: niestety peugeot 205 diesel:P
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 20 Maj 2008, 11:31
Temat postu:

Fiat Bravo GT 1.8


witam, w przyszlym miesiacu wreszcie kupie moja ukochana i dlugo wyczekiwana wloszke, po polrocznej udrece z francuzem ktory dostalem w spadku:P jak ze jestem studentem i nie mialem zbytnich srodkow, zeby odrazu kupic piekna belle to na jakis czas wziolem rodzinnego peugeota, a teraz przyblize probelm:P chcialem kupic alfe 145 z silnikiem 1.8twinspark, lecz powiedzieli miz e polecaja fiata z tym silnikiem, ze jest ta sama konstrukcja tyle ze nie ma dwoch swiec na kazdy cylinder, ale za to prawie w ogole sie nei psuje, wiariatory nie padaja i czesci sa duzo tansze, jako ze z fiatem nie mialem do czynienia nigdy to nawet sie eni rozgladalem za nimi bo tylko patrzylem za Alfa, no i jak ujzalem fiata coupe to sie zakochalem ale stwierdzilem ze bravo jest jeszcze aldniejsze i tansze w utrzymaniu:P a moj problem polega na tym ze nei wiem ktora jednostka lepsza 1.6 czy 1.8 choc bardzo bym chcial 1.8 lecz malo uzytkownikow jest na forum ktore maja te silniki w barvo:( chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sprawa z wariatorami co ile je wymieniacie itd:) za okazana pomoc bede bardzo wdzieczny, chce zaznaczyc ze jestem osoba ktora uwaza ze auto jest odzwierciedleniem wlasciciela wiec kazdy grosz jaki mam wkladam w auto:) prosze o pomoc:) za miesiac bedzie ans jednego wiece