pozdrawiam na poczatku..i do rzeczy ..tak jak jest w tytule,mam seicento 1.1 od kobity kupilem co sprawdzilem i wymienilem to nowy wydech ,po wymianie wszystkich filtow oleju ,świec zapłonowych itd silnik na wolnych obrotach dobrze sie zachowuje..rozpedza sie do 3 biegu ok..ale powyzej ,THE END muł totalny prawie nie czuje sie przyspieszenia
a jadac na 4 lub piatym biegu tak jakby nie czul naciskania na pedal gazu!!!a mam porownanie ,bo okolo 2 lata temu mialem rownież seicento o tej samej pojemnosc ..to byl odlot ..on reagowal natychmiast ..a przy tym idzie sie zdrzemnać...prosze o porade bo juz nie wiem co i od czego mam zaczac pozdrawiam
zacznij od napisania tematu we wlasciwej kategori ... bo to forum bravo a nie seicento... a odnosnie twojego problemu kolega mial taki sam ... 1200zl naprawa silnika... pozdrawiam...
chcialem dodac jeszcze ...Jacek1974 ,ze czesto zapala mi sie kontrolka czerwona od wtrysku czy sondy lambda moze sie myle z wlasciwa nazwa kontrolki..ale wiadomo o co chodzi...moze to cos tez istotnego jesli chodzi o objawy..usterki np.czujnika położenia wału korbowego ..no i moze jeszcze to ze jak mu dodaje gazu delikatnie to reaguje ,ale gdy bardziej energicznie to prawie zero reakcji ...prosze jeszcze o jakies uwagi ..sugestie pozdrawiam
Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 208 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Renault Megane Combi 1.6 16V 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 22 Maj 2008, 03:45
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) problem z przyspieszeniem
Popatrz pod maską czy nie spadł lub nie pękł jakiś wężyk pękł.Może czujnik położenia przepustnicy lub mapsensor jest uszkodzony .Trudno coś wywnioskować .Jeśli komp Ci nic nie wskarze to wtedy będziesz się martwił.Sprawdż połączenie przewodów elektrycznych.Czy żaden nie jest nie osłonięty ( zwarcie ), zaśniedziały itp.
Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 208 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Renault Megane Combi 1.6 16V 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 22 Maj 2008, 03:49
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) problem z przyspieszeniem
Kolega miał w Vectrze B 1.8 takie chece ,że obroty rosły do 3000 obr/min a potem totalny kibel...Coś jak u Ciebie .No i czujnik położenia wału uszkodzony..
Napisz ile Ci pali .Spalanie w normie ??To apropo tej sondy ...
Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 JTD 2001; Seicento 0.9 FUN
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 23 Maj 2008, 20:29
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) problem z przyspieszeniem
Będzie ci tak palił bo silnik pracuje w trubie awaryjnym. Trzeba podpiąć pod komputer, jest wiele przyczyn, może to być sonda, czujnik wału, katalizator, albo zawór Egr. Jak nie chcesz podpinać pod komputer to sprawadzaj po kolei. _________________ Pozdrawiam
witam podlaczylem sie pod komputer i wyszly dwa bledy ..czujnik polozenia walu i cewka zaplonowa ..gostek kazal mi pojezdzic tydzien i podlaczymy sie drugi raz ..zobaczymy co wyjdzie z tych bledow ..sugeruje
ze byc moze kiedys ktos mogl ruszac odpinac wymienione czesci i mogl komputer to zapamietac i jeszcze jedno co to jest zawór Egr?sprawdzalem cene katalizatora w serwisie masakra 2000 zl..idzie kupic taniej?tylko ze to juz podroba ..prosze o podpowiedz ..pozdrowka
tylko caly wydech 2 tygod zmienialem i katalizator..moim zdaniem i mechaniora okey..zapachany na pewno nie byl..a ten zawor EGR ..o co chodzi ..o czym mowa ..prosze o podpowiedz
Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): radom Posiadane auto: seicento 1.1 99'
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 11 Sie 2008, 18:44
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) problem z przyspieszeniem
moj z dnia na dzien jest wolniejszy... przyspieszenie od 80 do 100 (na 3. biegu!) trwa kilkasziesiat sekund. wymieniles ten czujnik polozenia walu? mam nadzieje ze to bedzie sprawa tego typu bo to tylko 80 zl koszt...
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony 1, 2Następny
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.