Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brójce/ k. Łodzi. ;D Posiadane auto: maluch elegant x2 nr 1 z 96r 2 2000r
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 03 Kwi 2012, 19:44
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) nie jedzie ;/
nom musze pokombinować. ale tam do tej elektronicznej dyszy 2 kable ida mam nibt 2 ale jeden ma koncowke oberwana i nie wiem czu to tak podlacze i do czego to podlaczyc xD bo nie przyglądalem sie przy tym 2 maluchu dokladnie jak t jest 1 jest na pewno wsówka ta co idzie na wprost ale pod nia jet jeszcze cos taki kwadrat ;x
Jak ściągniesz pokrywę gaźnika to ile jest paliwa w komorze? Sprawdzałeś położenie pływaka i stan ośki? Przy okazji sprawdź czy dysza paliwa nie jest zatkana.
Pływak pusty to dobrze. Ale może być wyrobiona ośka pływaka. Trzeba ustalić na języczku pływaka poziom paliwa w komorze paliwowej.
Przed profanacją zaworu iglicowego mozna sie ustrzec sprawdzając czy jest sprawny. Wykręć to ustrojstwo, wyciągnij wsuwkę, włącz zapłon, obudowę zaworu przyłóż do masy np silnik i dotknij wsuwką z porzewodem do końcówki na elektrozaworze. Jeśli wciąga sie iglica to to ustrojstwo jest sprawne. Jeśli zaciągniesz ssanie a odłączysz przewód od elektrodyszy to silnik będzie pracował, wyłącz ssanie to wtedy właśnie zgaśnie. Elektrozawór jest tylko po to aby po wyłączeniu zapłonu silnik jak najszybciej zgasł.
Widzę że nie tylko mi sie po...... Sorry.
W takim wypadku przełóż gaźnik, nie musisz podłączać kabelka. Na ssaniu i tak powinien chodzić. Samo przedmuchiwanie gaźnika nie zawsze pomaga. Musisz zastosować ustrojstwo do czyszczenia gaźników i dopiero przedmuchać. Powykręcaj dysze włącznie z rurką emulsyjną. Zaworek tez sprawdź. Ośkę pływaka zweryfikuj i zakres wychylenia pływaka też ustaw.
Pokrywa gaźnika pionowo i patrzysz jaka jest odległość pływaka od pokrywy przy zamkniętym zaworku 7,5 mm do uszczelki. Pokrywa poziomo, pływak powinien wisiec ok 15 mm od pokrywy . Regulujesz owym języczkiem przy pływaku. Pomiary dokonujesz do uszczelki. Jeśli nie masz ustrojstwa do czyszczenia gaźników to możesz przepłukać denaturatem i następnie przedmuchać.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4Następny
Strona 3 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat 126 & Bis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.