Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przymar

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra
Posiadane auto: Fiat Croma 05 1.9 16V 2006
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 06 Lip 2012, 10:11
Temat postu:

Re: ( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


Ja bym sprawdził jeszcze czujnik który znajduje się na lewo od EGR-u (przykręcany na imbus do kolektora) czy nie osmolony a również sam kolektor dolotowy. Jakby była dziura w układzie to byłby check engine i nie byłoby mowy o dniach z dobrze działającym silnikiem.
Powrót do góry
sadrak

Debiutant



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 24
Skąd jesteś (miejscowość / region): śląsk
Posiadane auto: Fiat Croma 2005r, 1.9 jtdm 150 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Sie 2012, 11:43
Temat postu:

Re: ( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


To historii ciąg dalszy... Check engine i zapchanie się dpf-u sygnalizowało mi zwykle po osiągnięciu ok 75% nasycenia. Ponieważ dwa dni przed wyjazdem za granicę na urlop znów się pojawiła (krótko po wypalaniu serwisowym), a nie chciałem wycinać ustrojstwa - zdecydowałem się na zakup regenerowanego dpf-u. Stwierdziłem że istniejący dokonał żywota. Wymieniiłem (oczywiście w sofcie też) i zrobiłem na nim ponad 3000km bez problemu. Ucieszony po powrocie sprawdziłem go - zrgenerował się przy ok 1500km, aktualny stan 70% nasycenia... myślę będzie pewnie za chwilę znów wypalał. Niestety - wywalił znaną mi kontrolkę Check Engine, po czym po ok 200km znikła i pojawiła się znowu. Podpiąłem pod kompa - nasycenie ponad 90% i duży przyrost ciśnienia (przy 3000obr ok 300 mbar, 50mbar na wolnych obrotach). Zregenerowałem serwisowo - jak po zakupie. Wolne obroty 3mbar, 3000obr ok 50mbar.
Wynika mi z tego iż zanim on przystąpi do regeneracji, czujnik ciśnienia wprowada go w stan awaryjny. Niby wszystko jest ok - wtryski po regeneracji, egr wymieniony, w intercoolerze dziury nie ma, wymieniany dpf nie był zapchany sadzą - wyglądał idealnie (myślę że wydany 1000zł był niepotrzebnie).. Czujnik ciśnienia też podaje dane sensowne, czujnik doładowania działa.
Czy możecie mi podać przy jakim stopniu nasycenia (zapchania)uruchamiana jest u was regeneracja i jakie macie ciśnienie w filtrze przy danym stopniu nasycenia filtra - może tu jest jakiś problem...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Croma »

Opinie o samochodach Fiat Croma - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne.

1) olej »

FiatGrande Punto

15 900

2009r.

147 000 km

śląskie

FiatIdea

7 500

2004r.

188 000 km

mazowieckie

FiatTipo

48 900

2021r.

67 000 km

mazowieckie

FiatTipo

37 900

2016r.

190 000 km

śląskie

FiatPunto Evo

19 999

2010r.

194 000 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System