Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przymar

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra
Posiadane auto: Fiat Croma 05 1.9 16V 2006
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 06 Lip 2012, 10:11
Temat postu:

Re: ( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


Ja bym sprawdził jeszcze czujnik który znajduje się na lewo od EGR-u (przykręcany na imbus do kolektora) czy nie osmolony a również sam kolektor dolotowy. Jakby była dziura w układzie to byłby check engine i nie byłoby mowy o dniach z dobrze działającym silnikiem.
Powrót do góry
sadrak

Debiutant



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 24
Skąd jesteś (miejscowość / region): śląsk
Posiadane auto: Fiat Croma 2005r, 1.9 jtdm 150 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Sie 2012, 11:43
Temat postu:

Re: ( Fiat Croma ) Jak wyglada kontrolka w cromie od dpf-u


To historii ciąg dalszy... Check engine i zapchanie się dpf-u sygnalizowało mi zwykle po osiągnięciu ok 75% nasycenia. Ponieważ dwa dni przed wyjazdem za granicę na urlop znów się pojawiła (krótko po wypalaniu serwisowym), a nie chciałem wycinać ustrojstwa - zdecydowałem się na zakup regenerowanego dpf-u. Stwierdziłem że istniejący dokonał żywota. Wymieniiłem (oczywiście w sofcie też) i zrobiłem na nim ponad 3000km bez problemu. Ucieszony po powrocie sprawdziłem go - zrgenerował się przy ok 1500km, aktualny stan 70% nasycenia... myślę będzie pewnie za chwilę znów wypalał. Niestety - wywalił znaną mi kontrolkę Check Engine, po czym po ok 200km znikła i pojawiła się znowu. Podpiąłem pod kompa - nasycenie ponad 90% i duży przyrost ciśnienia (przy 3000obr ok 300 mbar, 50mbar na wolnych obrotach). Zregenerowałem serwisowo - jak po zakupie. Wolne obroty 3mbar, 3000obr ok 50mbar.
Wynika mi z tego iż zanim on przystąpi do regeneracji, czujnik ciśnienia wprowada go w stan awaryjny. Niby wszystko jest ok - wtryski po regeneracji, egr wymieniony, w intercoolerze dziury nie ma, wymieniany dpf nie był zapchany sadzą - wyglądał idealnie (myślę że wydany 1000zł był niepotrzebnie).. Czujnik ciśnienia też podaje dane sensowne, czujnik doładowania działa.
Czy możecie mi podać przy jakim stopniu nasycenia (zapchania)uruchamiana jest u was regeneracja i jakie macie ciśnienie w filtrze przy danym stopniu nasycenia filtra - może tu jest jakiś problem...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Croma »

Opinie o samochodach Fiat Croma - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne.

1) olej »

FiatCroma

23 700

2009r.

160 000 km

śląskie

FiatPanda

9 999

2005r.

242 000 km

warmińsko-mazurskie

FiatPanda

9 500

2011r.

219 000 km

pomorskie

FiatTipo

41 900

2018r.

56 000 km

mazowieckie

FiatTipo

49 900

2021r.

69 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System