READ PARAMETERS:
Obroty silnika: 842 obr/min
Cisnien. doladowania AD/C: 1 588,2 mV
Otwarcie zaworu EGR: 4,00 %
Kontrola EGR: Rozlaczona
Otwarcie elektrozaw. przepustnicy: 5,00 %
Mierzone cisnien.gazolu: 356,00 bar
Docel.cisnienie gazolu: 334,00 bar
Cisnienie gazolu AD/C: 1 251,0 mV
Otwarcie regul. cisn. (MPROP): 37,90 %
Otwarcie regul. cisnienia (DRV): 28,68 %
Dziwi mnie ten EGR tutaj wyzej mam podane parametry od innego uzytkownika i ma na biegu jalowym otwarcie EGR 4% ty zas masz 44% no i moje pytanuie brzmi jak powienien dzialac prawidlowo ten EGR??
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 887 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Brava Grande Tipo
Piwa: 107/0
Wysłany: Nie 15 Lip 2012, 08:41
Temat postu:
Re: ( Fiat Croma ) Fes,parametry
Przy większej ilości zaznaczonych parametrów FES nie zdąża z przekazem może został po większych obrotach odczyt EGR-a otwartego . Nie pamiętam Tu masz z innego autka:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,193 V
Licznik przebiegu: 5898,1 km
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
Ilość ponownych zapisów: 1
Predkość pojazdu: 0,0 km/h
Obroty silnika: 848 obr/min
Dawka ogólna oleju nap.: 4,260 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 1): 0,33 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): -0,09 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): -0,80 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,58 mm³/w
Zmierzona masa powietrza: 476,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 477,0 mg/w
Okres sygnału masy powietrza: 0,442 ms
Temperatura powietrza (przepływomierz): 13,36 °C
Temperatura powietrza (turbo): 52,56 °C
Temperatura powietrza (przetwornik, turbo): 1959,6 mV
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mBar
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1004 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 981 mBar
Ciśnienie doładowania (przetwornik): 1622,4 mV
Zamknięcie zaworu overboost: 74,96 %
Otwarcie zaworu EGR: 4,00 %
Otwarcie elektrozaworu przepustnicy: 5,00 %
Temperatura oleju nap.: 10,96 °C
Temperatura oleju nap. (przetwornik): 3753,2 mV
Zmierzone ciśnienie oleju nap.: 358,20 bar
Oczekiwane ciśnienie oleju nap.: 352,20 bar
Cisnienie oleju nap. (przetwornik): 1270,6 mV
Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 35,19 %
Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 30,37 %
Zużycie paliwa: 0,5400 l/h
Wskaźnik poziomu paliwa: 0,000 %
Sterowanie przekaźnika pompy paliwa: WŁ.
Ciśnienie oleju w silniku: Normalny
Temperatura wody: 53,76 °C
Poziom oleju w silniku: %
Ścieżka potencjometru pedału przyspieszenia: 0,00 %
Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 742,8 mV
Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 371,4 mV
Styk pedału hamulca: Zwolniony
Włącznik światła stop: WYŁ.
Styk pedału sprzęgła: Wciśnięty
Prędkość wentylatora: Nie aktywny
Wentylator chłodzenia 1: WYŁ.
Wentylator chłodzenia 2: WYŁ.
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
Ciśnienie klimatyzacji: 5730 mBar
Diagnostyka centralki świec żarowych: WYŁ.
Kontrolka awarii: WYŁ.
Kontrolka temp. wody: WYŁ.
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Kontrolka wody w filtrze paliwa: WYŁ.
Kod uniwersalny: Unieważniony
Centralka silnika: Zaprogramowany
Rozruch silnika: Niedozwolony
Wyposażenie samochodu: z DPF
Typ zainstalowanej skrzyni biegów: Nie przyswojony
Włączony bieg: Żaden/luz
Kod Wtryskiwacza (cylinder 1): AAALDBAAA
Kod Wtryskiwacza (cylinder 2): AZSAEXCAA
Kod Wtryskiwacza (cylinder 3): AHSLE6AAA
Kod Wtryskiwacza (cylinder 4): A1IUCKCAA
Temperatura katalizatora wstępnego: 67,26 °C
Temperatura filtra cząstek stałych: 80,36 °C
Czujnik różnicy ciśnień: 16 mBar
Stan filtra cząstek: Zatkanie normalne
Zatkanie filtra cząstek stałych: 72,72 %
Postęp regeneracji: 0,000 %
Stan regeneracji wymuszonej: Nie aktywny
Przebieg przy ostatniej wymianie DPF: 163020 km
Przebieg przy ostatniej regeneracji: 224,4 km
Średnia odległość ostatnich 5 regeneracji: 405 km
Średni czas trwania ostatnich 5 regeneracji: 583 s
Średnia temp. podczas ostatnich 5 regeneracji: 624,26 °C
Numer procedury wymiany oleju: 5
Wskaźnik stopnia zużycia oleju: 17,00 %
Przebieg przy ostatniej wymianie oleju: 0,0 km
Odległość do następnej wymiany oleju: 8500 km
Wartości powinny być zbliżone , rzadko takie same
Powinny mieścić się w granicach 320-380 niezmiennie od obrotów silnika .
Ciśnieniem sterują zawory . Zmienny jest czas wtrysku .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Croma ) Porady,problemy techniczne.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.