Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Brava ) Problem z klimą, układem chłodzenia.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Brava ) Układ chłodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiuba_k

Debiutant



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rędziny
Posiadane auto: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002r. Combi Comfort
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 27 Kwi 2012, 20:27
Temat postu:

Problem z klimą, układem chłodzenia.


Witam...
Bardzo potrzebuję pomocy, mam autko Fiat Brava 1.6l 103KM 1999r. z klimatyzacją.
Chciałbym samodzielnie wyciągnąć sprężarkę i obejrzeć, wymienić łożyska, trochę ją zregenerować.
Tylko nie znam się aż tak dobrze, opiszę usterkę, może to coś innego i nie trzeba wymontowywać sprężarki.
Napełniam klimę co rok, z reguły w automatach typu bosch w serwisach do klimy samochodowej.
Temperatura przy kratkach wylotowych w środku auta jest okej, wiadomo bliżej do napełnienia to temperatura już nie jest tak niska.
Sprzęgło się załącza po włączeniu przycisku klimy, słychać załączenie.
Ale klima powoduje duży, bardzo duży spadek mocy silnika, nie powinno być aż tak czuć.
Sprężarka tak jakby się włączała i wtedy spadek mocy, na chwilę się wyłączy jest moc, zaraz się znowu załączy i spadek mocy.
Cały czas efekt na włączonej klimy z panelu auta ze środka. Czyli mam wolne obroty, stoję, klima włączona i co jakiś czas obroty silnika zafalują wtedy sprężarka coś miesza, za chwilę wyłącza się ten efekt, obroty wracają do normy. Podczas jazdy jest taki efekt szarpania, czyli przeciągam go specjalnie na wyższe obroty, jest moc ciągnie, nagle bum, duży spadek mocy, za chwilę znowu ciągnie.
To jest cały problem generalnie.