z tego co zrozumialem to tylko swieci ci sie kontrolka na panelu od swiatel i posiadasz swiatla dzialajace postojowki i dlugie a krotkie nie dzialaja . jezeli dobrze mowie to masz cos takiego jak kiedys ja mialem.
zarowki spalily sie obie jednoczesnie, troche to dziwne ale zdarza sie tak, a na zarowke sie przygladalem i nie znalazlem sladow ze jest spalona. kupilym nowe w lozylem po obu stronach swieca, z ciekawosci jeszcze wlozylem ktoras ze spalonych ale dalej nie swiecila.
Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 35 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Fiat Brava 1.4 12 V ROK 97
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 25 Maj 2008, 19:41
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) szwankują swiatła!!!
mozliwe tak jak kolega pisze wyzej,,,ale ja mialem to samo i okazalo sie ze mam spalone styki przy manetkach(wlacznik swiatel,kierunkowskazy,wycieraczek),,moze tez sie okazac ze manetka sie zepsuła,,,,pzdrawiam
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 135 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 GT '00 i CC 900 VAN
Piwa: 1/10
Wysłany: Czw 06 Sie 2009, 01:28
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) szwankują swiatła!!!
generalnie sprawa ma się tak
zakupiłem żarówki w stylu "xenon mega white" za 20zł na allegro, świecą faktycznie na biało, wyglądają też ładnie, bardzo miło i przyjemnie,ale....no właśnie...jak jadę w nocy to prawa żarówka świeci ok (mam nowy reflektor,nieoryginalny po dzwonku;-))a lewa jakby wcale nie świeciła :-/ (lampa od nowości)
byłem ustawić światła, to facet grzebał,grzebał aż w końcu stwierdził,że lampy mam już niedobre, że nie jest w stanie ustawić odpowiedniego kąta, cokolwiek...ma ktoś pomysł co na to poradzić? _________________ http://fiat.auto.com.pl/ogloszenia/Fiat,Bravo%20I,1.6,2000,27c901fc0cf70dfc131387aa16e2fa6cb346d1,40,191,o.php?&rd=o&md=191&lang=pl&zd=0&d=1&o=1&k=1&c=1&g=1&ps=a&lw=25&no=39
Witam,
Nie bierzecie pod uwagę niesprawnego przełącznika pod kierownicą?
Przeważnie to winowajca takiej usterki. Jest "parno i duszno" a nasze Fiaciki (i nie tylko) nie lubią takich upalnych dni.
Zwykle plastik, w którym sprężyście osadzone są płytki stykowe w przełączniku zespolonym nadtapia się i blokuje styki.
Pomaga rozebranie przełącznika i udrożnienie gniazd styków. Ale nie obejdzie się bez zdejmowania kierownicy, rozłączania poduszki (jeżeli jest) - jest z tym trochę korowodu, z pewnością nie do naprawy w drodze.
Jest awaryjny sposób by dojechać do najbliższego warsztatu lub do domu w ciągu dnia. Wystarczy wyjąć bezpieczniki od świateł drogowych i powinny pozostać tylko świecące mijania, przy przełączeniu na drogowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.