Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brójce/ k. Łodzi. ;D Posiadane auto: maluch elegant x2 nr 1 z 96r 2 2000r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 16 Sty 2013, 20:42
Temat postu:
maluszek
Narodził się nowy pomysł 'odpicowania' mojego maluszka ;D. A więc tak, mam zamiar go opuscic załozyć szeroką stal, jakiś wydeszek, odelzyć zamach, splanowac głowice zmienić kąt zapłonu i przerobic dolot powietrza czy znacie moze jeszcze jakies sposoby podniesienia mocy w tym sprzęcie? dodam ze to elegant 96r oczywiscie na auto pojdzie prawdopodobnie komplet nowych hamulcy tzn okłądziny bębny itp. I niestetu wstawic będe musiał nowy przód gdyz ten jest w złym stanie iz tata uczył nim jezdzić siostre... ;c i sie na słupku od bramy zatrzymała ;(
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brójce/ k. Łodzi. ;D Posiadane auto: maluch elegant x2 nr 1 z 96r 2 2000r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 16 Sty 2013, 23:36
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) maluszek
chodzi o to ze chce poprzerabiać maluszka dziebko jak najtanszym kosztem w miare i czy znacie jakies pumysły na podkręcenie silnika oprócz tego co wypisalem tzn;
- odelżanie/stoczenie koła zamachowego
- splanowanie głowicy 9nie wiem jeszcze o ile mozna)
- przestawienie kąta zapłonu
- przerobienie ukladu dolotowego powietrza + większa dysza na gaźniku
w sumie to juz i tak jest duzo jak na ten silnik ale moze macie jakies lepsze propozycje . Najpierw silnik, póżniej zaczniemy mówic o zawieszeniu itp.
Tak tanio to możesz pooklejać go naklejkami , od razu przybędzie z 10 KM .
Masz mozliwośc wyważenia koła zamachowego , najlepiej razem z wałem? Jak chcesz grzebać w masach to trzeba robić całość i z głową (tzn wiedzą, doświadczeniem i odpowiednimi narzędziami ). Jak Cię mocno kusi to lepiej wyrównaj masy korbowodów i tłoków ,bo to można zrobić samemu .Załóż mu jakiś markowy wałek rozrządu , przepoleruj dolot + wydech dedykowany do maluszka .
Samo to co napisałem to jest mnóstwo pracy i czasu dla jednej osoby .
Przy okazji zrobisz mu remont , uszczelki , simmeringi itp .
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brójce/ k. Łodzi. ;D Posiadane auto: maluch elegant x2 nr 1 z 96r 2 2000r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 17 Sty 2013, 22:26
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) maluszek
wiem ze jest duzo pracy przy tym. i nie chce go oklejac naklejkami ;D i do zrobienia mam przód tzn pzredni pas i maska, wiecie moze czy te przednie pasy sie wspawuje jak sie nowy wstawia czy na nity tak jak oryginalnie chyba jest??
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2029 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Pią 18 Sty 2013, 19:02
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) maluszek
Orginalnie przedni pas zgrzewany jest z resztą karoserii nie słyszałem o nitowaniu tego elementu. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Dokładnie w Tychach zgrzewali je ręcznymi zgrzewarkami punktowymi. Technologie tę stosuje się do dziś w produkcji pojazdów z racji braku efektu przegrzania blachy który występuje podczas spawania, -dzięki temu stal ma mniejszą tendencje do korozji.
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2029 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Sob 19 Sty 2013, 11:14
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) maluszek
Jeżeli w warsztacie nie ma zgrzewarki można nawiercić otwory w jednym z łączonych elementów i łącząc elementy, w nich położyć spoinę "półautomatem". _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat 126 & Bis ) Tuning
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.