Od niedawna mam nowy problem w Ducato, w trakcie jazdy zapala sie żółta kontrolka z kluczykiem a na wolnych obrotach czasami silnik zgaśnie w tym momencie również wyłanczają się światła. Rozrusznik reaguje dopiero po kilku przekręceniach kluczykiem. W momencie kiedy nie mogę odpalić silnika pali sie tyko kontrolka od ciśnienia oleju, reszta się nie świecie tak jak by nie było zasilania
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 48 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Fiat Ducato 99r 2,8TD, VW LT
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Paź 2008, 21:45
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) Żółta kontrolka z kluczykiem
Dokładnie tak jak kolega gallonek pisze to wina imobilajzera przerabiałem ten temat w serwisie skasowali mnie 700 zł tylko że mój już mi nawet nie chciał palić powodzenia
Posiadane auto: Fiat Ducato Combinato 2.8idtd
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Paź 2008, 23:22
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) Żółta kontrolka z kluczykiem
krzychu_86 napisał:
Dokładnie tak jak kolega gallonek pisze to wina imobilajzera przerabiałem ten temat w serwisie skasowali mnie 700 zł tylko że mój już mi nawet nie chciał palić powodzenia
Ja robilem to w piatek. Auto odpalalo, gdy bylo zimne, a jak sie rozgrzalo, to kluczyk i [cenzura]. Nie dalo sie tego naprawic, mimo, ze mialem komplet kluczy i karte kodowa. Wywalili mi immo za 350 zl. Ponoc to czesta sprawa ze wzgledu na to, ze wiekszosc elektroniki od immo jest przy pompie, gdzie sa drgania, wysoka temperatura i z czasem sie to sypie.
Dzięki koledzy za podpowiedź, ale mama jeszcze jedną wątpliwość czy immobilizer odcina również zasilanie wszystkich świateł bo tak się dzieje jak silni zgaśnie a za chwilę znowu się zapalają, wygląd to tak jakby na chwilę coś odcięło zasilanie
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Ducato 2.5TD 95r ; Honda Civic 1.5i 95r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 28 Lis 2008, 12:01
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) Żółta kontrolka z kluczykiem
Niemam pojęcia jakiego masz tego Ducika ale ściągnij plastik (tapicerke) z prawej strony (pasażera) i sprawdź kostke z najgrubszymi kablami. Jeśli niejest poupalana to immobilizer demontujesz za pomocą ostrago przecinaka (zdecydowanie ale ostrożnie:)). I kabelek bezpośrednio do elektrozaworu i giteres:)
Do tej pory nie uporałem się z problemem odcinania prądu do świateł i silnika. Problem wygląda tak: Po zapaleniu silnika ruszam i najczęściej na dołkach zaczyna przerywać i gaśnie a razem z nim wyłączającej się światła tak jak by na chwilę został odcięty prąd,a za chwilkę znowu wszystko działa, wcześniej już o tym pisałem i według wskazówek kolegów sprawdziłem kostkę z najgrubszymi kablami po prawej stronie - nie były nadpalone, po zapaleni odłączyłem immobilajzer od żółtej puszki pod kierownicą , nie zgasiło to silnika, kupiłem nawet nową stacyjkę ale dalej to samo. Wygląda na to że jeszcze gdzieś następuje odcinanie prądu ale gdzie ??????????
Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): rzeszów Posiadane auto: fiat dicato2.8 d
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 13 Lis 2009, 21:36
Temat postu:
żółty kluczyk na desce
Mój problem z immobilaiserem pojawił sie dzisiaj.Mianowicie kiedy siedziałem w aucie zachciało mi się ruszyć przekaźniki pod schowkiem od pasażera.Zaświecił mi się kluczyk i nie mogłem odpalić .Trochę pogrzebałem znowu i kluczyk zgasł.Zapaliłem auto , objechałem miasto i po kolejnym zapaleniu auta problem pojawił sie ale już na stałe.Pomóżcie co mam zrobić?Wywalić immo czy może przekaźniki sprawdzić?Czy to coś da?Może ktoś miał taki problem?Jak wywalić immo? _________________ darecki
No to słuchaj uważnie. Miałem ten sam problem i nikt mi nie chciał pomóc. Skończyło się na holu przez 100km. Elektrycy wysyłali mnie do serwisu. Ale kilka dobrych porad i się uporałem w godzinkę. Ale koniec biadolenia hehe.
Musisz jednym słowem wywalić immo z pompy wtryskowej. Takie ustrojstwo z bakielitu czy coś z elektroniką. Przykręcony jest na dwie zrywalne śruby więc nie odkręcisz. Ja je rozwierciłem. W sumie to jest najtrudniejsze. Jak już to wywalisz to w przewodach co tam szły(z tego co pamiętam chyba 3) po przekręceniu zapłonu na jednym ma sie pojawić plus. Podłącz bezpośrednio do elektrozaworu i gotowe. Kontrolka z kluczykiem będzie świeciła cały czas więc się nie przejmuj. Albo wywal żarówkę albo czekaj aż się spali hehe tak jak ja to robię (długo czekam i się nie chce zjarać). Napisz czy ci się udało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.