Posiadane auto: Fiat Brava 1,4 12V+LPG (1997)
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Lip 2008, 13:55
Temat postu:
Ręczny sie zakleszczył?
Witam, mam problem z moim bravoletem, nie pierwszy i pewnie nie ostatni...
Niedawno wracajac do domu z pracy samochod gwaltownie stracil na mocy, myslalem ze to jakas chwilowa zawiecha albo cos, ale dzisiaj na pelnym bucie na 2 wskazowka predkosciomirza ledwo do 40 dochodzila. Gdy puszczalem gaz auto praktycznie momentalnie stawalo, czuc bylo opor czegos, no wlasnie czego? czyzby hamulec ręczny sie zakleszczył? Wysiadlem z samochodu, z tylnych kół smród jak cholera....Najdziwniejsze jest to ze dodawalem gwaltownie gazu to obroty wcale nie byly wysokie jak przy normalniej jezdzie... Mial ktos podobny problem?
Posiadane auto: Fiat Brava 1,4 12V+LPG (1997)
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Lip 2008, 15:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Brava ) Ręczny sie zakleszczył?
Tylko ze jesli to juz jest ten reczny to na zawolanie sie nie zacina...:/ Dzisiaj jak sie zatrzymalem, chwilowy postój i sie odkleszczył... o ile to wogole byl ręczny..
no tak, ale sprawdzisz przynajmniej, czy to ma jakiś z nim związek... bo przyczyn utraty mocy może być sporo... sam chyba wiesz, zaczynając od przpływki, filtrów powietrza, paliwa, pompki paliwa ...... za dużo by strzelać.... eliminuj od najprostszych, czyli odkęć koło i sprawdz okładziny na ręcznym.... a jakie wogóle masz z tyłu hamulce- tarczowe, czy bębnowo tarczowe, czy bębnowe?
Posiadane auto: Fiat Brava 1,4 12V+LPG (1997)
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 19 Lip 2008, 15:36
Temat postu:
Re: ( Fiat Brava ) Ręczny sie zakleszczył?
Hamulce bębnowe... tak po przemysleniu to na bank cos z ręcznym bo przeciez jakby to bylo cos innego to by nie bylo czuc oporu podczas jazdy na luzie oraz zapach smazenia z tylnych koł... Zostaje pojechac do mechanika a do tego czasu nie uzywac recznego...
no to zostaje ci podjechać do mechanika, chyba ze postawisz go na klockach z tyłu i zdejmiesz koła, reszta to już jak po maśle widzisz wszystko co musisz poodkręcać i pomacać... to nie takie trudne, tylko trzeba odrobiny chęci i czasu..., aha mam książkę w formacie elektronicznym, i jest tam wszystko opisane, jak byś chciał
Jeżeli będziesz musiał wymienić linkę to tylko na orginał!!!
Jeżeli faktycznie okaże się, że to wina linki hamulca ręcznego (nie będzie się płynnie przesuwała w osnowie - czyli będzie zatarta) to nie kupuj przypadkiem podróbki! One są z całą pewnością tańsze ale na tym ich zalety się kończą. Zwykle po kilku miesiącach problem linki powraca. W przypadku oryginału masz spokój na dłuuugi czas.
miałem podobny problem ale nie az tak wielki jak twój. przyczyną była za mocno naciagnieta linka przy drązku. ale w twoim przypadku moze tarczki sie spiekły lub linka. wjedz na kanał.
na bank, to można zrobić napad.... a to co sie dzieje to nie koniecznie musi być linka.... znam to z autopsji....a co do książki to jutro ci podeślę na maila. oki?????
na bank, to można zrobić napad.... a to co sie dzieje to nie koniecznie musi być linka.... znam to z autopsji....a co do książki to jutro ci podeślę na maila. oki?????
a o ile zakład... _________________ Brava 1,6 16v 1997r + LPG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Brava ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.