Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łobzów Posiadane auto: Opel Astra G Caravan 2.0 DTI ( x20dth ) 2001r, Opel Astra G 1.4 TWINPORT 2005r Fiat Punto 55S 1.1 1997r. ,Opel Astra 1.4 MPI 1995r., Fiat Seicento 900 rok 1999
Piwa: 1/6
Wysłany: Pon 24 Cze 2013, 21:49
Temat postu:
Malowanie Cinquecento na czarny mat.
Witam, posiadam Cinquecento 700 w kolorze.. niebieskim kod:305 lecz autko kiedyś było w jednym miejscu spawane i lakier zmienił barwę w danym miejscu lecz chciałbym nadać mu kolor czarny mat. ponieważ słyszałem, że można całe auto nawet sprayem pomalować (wiadomo, że nie jedną puszką ). czy po zmatowieniu, odtłuszczeniu i nałożeniu lakieru matowego w sprayu to będzie się trzymać ? czy trzeba będzie potraktować to jeszcze bezbarwnym ? _________________
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Wto 25 Cze 2013, 21:36
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Malowanie Cinquecento na czarny mat.
Matowy lakier ma tę specyfikę że na chropowatej powierzchni bardzo przylega brud i sa mocno widoczne rysy.
Farby w aerosolu są mało trwałe, jeśli ma być dobrze przed malowaniem robi się mieszankę z utwardzaczem i natryskuje pistoletem, aerosol nie ma takiego ciśnienia jak pistolet więc farba musi być wodnista.
Malowanie sprayem samochodu nie ma sensu, wyjdzie bardzo drogo, nietrwale i mało estetycznie. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Witam, posiadam Cinquecento 700 w kolorze.. niebieskim kod:305 lecz autko kiedyś było w jednym miejscu spawane i lakier zmienił barwę w danym miejscu lecz chciałbym nadać mu kolor czarny mat. ponieważ słyszałem, że można całe auto nawet sprayem pomalować (wiadomo, że nie jedną puszką ). czy po zmatowieniu, odtłuszczeniu i nałożeniu lakieru matowego w sprayu to będzie się trzymać ? czy trzeba będzie potraktować to jeszcze bezbarwnym ?
Nie maluj sprayem.
Lakier matowy czy satynowy jest bardzo ciężko nałożyć, tak aby nie było smug czy plam związanych z nierównym nanoszeniem warstw lakieru.
Ja rok temu pomalowałem sprayem tylną klapę i przednie nadkole - po drobnych zaprawkach. Oryginalny lakier zaczął się "gotować" pod świeżą warstwą, zaczął się pienić (setki malutkich bąbelków, które po wyschnięciu lakieru musiałem spolerować i nanieść kolejną cienką warstwę.
-Nie polecam...
Lepiej chyba okleić - koszt niższy niż malowanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.