Re: ( Fiat Ducato ) silnik 2,8 td - czy jest kolizyjny?
Chodzi Ci kolego o spotkanie się (bliskie) tłoka z zaworami jak strzeli pasek lub przeskoczy? Pękają szklanki , krzywią sie zawory, nieraz złamie się walek rozrzadu.Glowica jest do roboty.Czy silnik 2,8td jest zły?W tych silnikach jest wadliwy mechanizm napinacza paska rozrzadu, który lubi szwankowac ,co w sumie skutkuje brakiem wlasciwego napiecia paska i efekty w postaci przeskoczenia, obciecia ząbków etc. Fiat skrócił okres miedzywymianowy do 60tys. km ze 100tys. gdyż było za dużo awarii rozrzadu.Chłopaki robili tez znaczne przebiegi bezawaryjnie, a czasem mieli pechaPonad 30latek fiaciorami jeżdże i nie jest tak zle jak piszą.Kwestia podejscia do auta (moim zdaniem).Powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.